mocowanie amora.

Data: 2009-08-24 15:31:34
Autor: marcin goralski
mocowanie amora.
witam.

powiedzcie mi czy amortyzator tylny ze zbiorniczkiem wyrownawczym (np
swingera 4 way coil) da sie zamontowc zbiorniczkiem w dol?
pytam bo moja rama nie wezmie go mocowanego zbiorniczkiem u gory
zbiorniczek na wirzchu u gory to standard a ja potrzebowalbym zbiorniczek
na wierzchu na dole badz pod spodem u gory (pierwsze to orientaca amora
drugie zbiorniczka ;)

Data: 2009-08-24 16:42:15
Autor: CeZ__134
mocowanie amora.

[...]