mocowanie aparatu do uprzezy

Data: 2010-07-24 20:01:47
Autor: Grzegorz
mocowanie aparatu do uprzezy
Hello Mateo !:
Czy ktos z Was zna jaki patent pozwalajacy mocowac aparat do uprzezy ?

potrzebuje miec mozliwosc przytroczenia jakiegos 'halo-pstryka' lub
malej lustrzanki

To raczej nie problem - masz mnóstwo sugestii. Ale problemem ejst pstrykanie z użyciem tylko jednej ręki.

Ja mam Panasonicy DMC FT-1 i mały futerał przytroczony do paska spodni, jest tuż pod pasem uprzęży.

Jakoś się sprawdziło to rozwiązanie, w czasie jazdy na rowerze także.

Aha - wszelkie przewieszanie przez szyję jest co najmniej niewygodne ....

pzdrw.
--
Grzegorz

mocowanie aparatu do uprzezy