mocowanie do kratki wentylacyjnej pod PDA - prosze o polecenie

Data: 2010-05-24 14:43:02
Autor: Maciek
mocowanie do kratki wentylacyjnej pod PDA - prosze o polecenie
Chodzi o w miare trwale i sprawdzone rozwiazanie

Od lat z powodzeniem stosuje 2 czesciowy uchwyt magnetyczny. Jedna czesc naklejasz w dowolnym miejscu deski rozdzielczej a druga na tyl urzadzenia, ktore chcesz montowac. Wygladowo taki jak ten (z tym, ze mam chinska odmiane z naszego marketu za pare zl):

http://www.expansys.com/d.aspx?i=128236

Bardzo mocny, nawet stare ciezkie PDA z kablem zasilajacym bez problemu utrzymywal, dziury mu nie straszne - nigdy sie nic samoistnie nie odrywalo od niego. Dla mnie ma prawie same zalety, zwlaszcza montaz/demontaz urzadzenia + nic mi kratek nie zaslania i na szybie nie wisi, moge polecic.

Maciek

mocowanie do kratki wentylacyjnej pod PDA - prosze o polecenie