mocowanie do wi±zki elektrycznej przy haku

Data: 2020-06-20 15:18:57
Autor: Robert Wañkowski
mocowanie do wi±zki elektrycznej przy haku
W dniu 2020-06-20 o 14:55, zhbick pisze:
Potrzebujê kupiæ element, który mocuje wi±zkê do haka holowniczego. Na allegro widzê same wi±zki z wtyczkami. Jak± nazwê nosi ten element mocuj±cy jedno do drugiego:

https://zapodaj.net/7ec950b18ee87.jpg.html

Trytka lub trytytka. :-)
Ja zawsze tam widzia³em przyspawan± blachê do haka a do niej gniazdo.

Robert

Data: 2020-06-20 17:37:55
Autor: zhbick
W dniu 20.06.2020 o 15:18, Robert Wañkowski pisze:

https://zapodaj.net/7ec950b18ee87.jpg.html

Trytka lub trytytka. :-)

No w³a¶nie tak przymocowa³em, ale mia³em nadziejê, ¿e da siê to zrobiæ o level wy¿ej, ni¿ moja g*wnorze¼ba :-)

Ja zawsze tam widzia³em przyspawan± blachê do haka a do niej gniazdo.

U mnie jest plastikowe, przyczepione metalow± obejm± do haka. Gniazdo jest do tego przykrêcone wkrêtami.

mocowanie do wi±zki elektrycznej przy haku