mocowanie fotelika hamx

Data: 2013-04-14 11:36:33
Autor: frulik
mocowanie fotelika hamx
Witam,
Czy ktoś się orientuje gdzie można dokupić (używane) mocowanie do fotelika hamax (model siesta - na ramę).
Za samo mocowanie sklepy chcą 80-90 zł :(
Męczy mnie trochę odkręcanie i przekładanie do roweru żony :(
Dziękuję.

Data: 2013-04-15 07:02:17
Autor: PeJot
mocowanie fotelika hamx
W dniu 2013-04-14 11:36, frulik pisze:
Witam,
Czy ktoś się orientuje gdzie można dokupić (używane) mocowanie do
fotelika hamax (model siesta - na ramÄ™).
Za samo mocowanie sklepy chcą 80-90 zł :(

Zapomnij, chyba że z rozbitego fotelika.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2013-04-15 09:24:43
Autor: Paweł Olaszek
mocowanie fotelika hamx
W dniu 2013-04-14 11:36, frulik pisze:
Witam,
Czy ktoś się orientuje gdzie można dokupić (używane) mocowanie do
fotelika hamax (model siesta - na ramÄ™).

Mnie się nie udało znaleźć,ale możesz spróbować tam, gdzie handlują w Twoim mieście używanymi rowerami. Jakaś giełda itp. Jak będzie na ramie jakiegoś roweru to najpewniej Ci sprzedadzą za grosze jeśli nie chlapniesz ile to w sklepie kosztuje.

--
pozdrawiam,
Paweł

mocowanie fotelika hamx