mocowanie sakwy rowerowej

Data: 2009-09-30 20:28:26
Autor: Niewe
mocowanie sakwy rowerowej
yapann pisze:
czy sakwa rowerowa (taka z 10 litr.) mocowana do sztycy siodełka - to dobry pomysł? Czy se darować i bagażnik zamontować

Bagażnik ma większą nośność.
Jednak jak się ma tarczówki to trzeba kombinować, chociaż trochę już się pojawiło odpowiednich bagażników.

Osobiście używam takiego czegoś na sztycę i sobie chwalę:
http://velo.pl/www/produkt/?m=0&pk=%&id=1824

Data: 2009-09-30 21:18:01
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mocowanie sakwy rowerowej
Niewe bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Osobiście używam takiego czegoś na sztycę i sobie chwalę:
http://velo.pl/www/produkt/?m=0&pk=%&id=1824

A jakie to to wodoodporne?
Mam torbę Authora i już raz jej zawartość pływała. Plecak podobnie...

Data: 2009-09-30 13:54:51
Autor: Flash
mocowanie sakwy rowerowej
On 30 Wrz, 21:18, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
> [...]

A jakie to to wodoodporne?
Mam torbę Authora i już raz jej zawartość pływała. Plecak podobnie...

Tez mam Authora. Na deszcz propobuje sakwe (wraz z bagaznikiem do
sztycy) wsadzic do reklamowki i owinac sznurkiem :)

Data: 2009-10-01 12:39:25
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mocowanie sakwy rowerowej
Flash bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
sp...@gmail.com> wrote:
[...]

IMO nie tędy droga. Tzn.: wygodniejszym rozwiązaniem jest taka torba na
sztycę jak ma Michał Wolff, ale to niech się Michał lepiej wypowie.

Data: 2009-10-01 06:32:20
Autor: Niewe
mocowanie sakwy rowerowej
Marek 'marcus075' Karweta pisze:
A jakie to to wodoodporne?
Mam torbę Authora i już raz jej zawartość pływała. Plecak podobnie...

Prawdę mówiąc nie wiem. Jakoś nigdy w większym deszczu z tym nie jechałem. W mżawce nie zauważyłem przecieków.

Data: 2009-10-01 07:17:47
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
mocowanie sakwy rowerowej
Dnia Wed, 30 Sep 2009 20:28:26 +0200, Niewe napisał(a):

yapann pisze:
[...]

Dotknąłeś ciekawego problemu, z którego często nie zdają sobie sprawy
kupujący pierwszy poważny rower. Idzie taki do sklepu z prośbą o pomoc w
doborze. Tam go nakręcają na fulla z tarczówkami. Klient szczęśliwy
wychodzi, a klika dni później wraca, że jeszcze chciałby do tego solidny
bagażnik dołożyć ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki