mocowanie sakwy rowerowej

Data: 2009-10-01 14:03:58
Autor: Kacper Perschke
mocowanie sakwy rowerowej
Dnia 30.09.2009 yapann <yapann@odwa.pl> napisa艂:
czy sakwa rowerowa (taka z 10 litr.) mocowana do sztycy siode艂ka - to dobry pomys艂? [...]

Od circa 1984 do 2008 u偶ywa艂em plecak贸w. Od roku u偶ywam Topeak MTX TrunkBag EXP
+ MTX BeamRack (V-Type) + MTX Dual Side Frame. Sze艣cioletni plecak Mamut
przej臋艂a c贸rka i jest zadowolona.

G艂贸wna zaleta to niespocone plecy i nie poprzecierane koszulki.  Jest bardziej
艂adowne ni偶 plecak, ale i wi臋cej wp艂ywa na przenoszenie roweru i styl jazdy.
Trzeba bardzo uwa偶a膰, na 艂atwo艣膰 obracania si臋 na sztycy. Ja ju偶 mam jedn膮 z
pokryw torby przytart膮 opon膮.

Pod koniec 2007 zacz膮艂em je藕dzi膰 z Topeak Compact Handlebar Bag w kt贸rym
mie艣ci艂 si臋 aparat.  Na pocz膮tku 2009 wraz z aparatem zosta艂a przej臋ta przez
c贸rk臋. Teraz je偶d偶臋 z Topeak TourGuide Handlebar Bag, w kt贸rej mie艣ci si臋
aktualny aparat.

Czyli w sumie mam teraz oko艂o 10 kg na tyle i 2 kg na przedzie zamiast oko艂o 8
na plecach. Uwa偶am, 偶e przep艂aci艂em. Gdy si臋 rowzali to kupi臋 nast臋pne takie
same.

Podsumoawnie

mocowanie sakwy rowerowej