mocowanie tablic rejestracyjnych - skuteczny sposób?

Data: 2010-06-03 15:35:10
Autor: Papkin
mocowanie tablic rejestracyjnych - skuteczny sposób?

Jaki zatem sposób polecacie : wkręty do zderzaka ; nity , dodatkowe
posmarowanie ramki  i tablicy klejem lub zastosowanie dwustronnej taśmy klejącej przy mocowaniu tablicy do ramki ?

Wiem, że niektórzy stosują wkręty / nity, ale nie wygląda to zbyt estetycznie, a poza tym jakoś nieszczególnie widzi mi się dziurawienie tablicy, choć nie wykluczam takiej możliwości.

Chyba, że możecie polecić jakieś "super mocne" ramki -?

Ja ramki NIE MAM bo po co? Kluczem sa dobrze dobrane punkty do mocowania nitow, wymierz ladnie (by nie weszlo na literke) i symetrycznie, punktakiem zrob miejsce wiercenia bo jak wietlo poleci na tym sliskim to...Jak zrobisz mala dziurke, przenies otwory na zderzak tez punktakiem i tam tez male dziurki - pilotujace. Na koniec przewierc na srednice nitu na stole, a zderzak rozwiec ciut mniejszym wiertlem niz fi nitu, by wszedlo na wcisk.
Uzyj duzy nit, kupilem sobie kiedys nitownice w LDIL, jakeis 20zl dasz z kompletem nitow.

No i wyglada to super, naprawde. Tylko trzeba dac duzy nit bo maly moze wyleciec przez jakby nie mowic miekki plastik zderzaka. Przy nitowaniu pamietaj albo sam albo ktos pomoze by dociskac nitownice do zderzaka tak by koncowka nitu nie rozplaszczyla sie w plastiku bo to wyleci.

Ramki mi sie po jakims czasie rozpadaly, nie przylegaly idealnie do zderzaka a teraz sama blacha super przylega i naprawde mocno siedzi. Dresiarz i tak to wyrwie jak bedzie chcial, mam tylko 2 nity na tablice. Gdyby podlozyc z tylu kawalek blachy to by siedzialo na amen pewnie. Mozesz dac 4 nity ale ja uznalem ze to bedzie przerost formy nad trescia. Z ramki wyciaga sie tablice znacznie prosciej.

mocowanie tablic rejestracyjnych - skuteczny sposób?