moda na precedens - odc. 3669

Data: 2009-05-11 22:50:05
Autor: zly
moda na precedens - odc. 3669
Dnia Mon, 11 May 2009 22:19:48 +0200, mocniak napisał(a):

Jak już pisałem na grupie miesiąc temu sąd okręgowy w Białymstoku uwalił mnie i znajomego za niejechanie ddr. Zgodnie z obietnicą zamieszczam uzasadnienie.

precedensow w polsce nie ma. a od tego ja bym sie odwolywal. co ja obchodzi
czy wiesz, ze pod drugiej stronie jest sciezka. ciebie obowiazuja znaki.
czy jak wiesz, ze przejazd przez czerwone bedzie bezpieczny to ci wolno?
nie, bo prawo nie opiera sie o widzimisie tylko o przepisy.  --
marcin

Data: 2009-05-11 23:17:56
Autor: BoDro
moda na precedens - odc. 3669

"zly" napisał:

precedensow w polsce nie ma. a od tego ja bym sie odwolywal. co ja
obchodzi
czy wiesz, ze pod drugiej stronie jest sciezka. ciebie obowiazuja znaki.

a ponadto biegły i sędzia nie są bezstronni, bo z pewnością mają auta. Jako
zmotoryzowani są oczywiście zainteresowani wyrugowaniem z jezdni cyklistów
:-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2009-05-12 06:32:16
Autor: MadMan
moda na precedens - odc. 3669
Dnia Mon, 11 May 2009 23:17:56 +0200, BoDro napisał(a):

a ponadto biegły i sędzia nie są bezstronni, bo z pewnością mają auta. Jako
zmotoryzowani są oczywiście zainteresowani wyrugowaniem z jezdni cyklistów

Ty lepiej poszukaj tej opinii biegłego. Była zaskakująco przychylna
Mocniakowi i jego koledze i znacząco odmienna od tego co stwierdził
sędzia. --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

moda na precedens - odc. 3669