moda na precedens - odc. 3669

Data: 2009-05-12 07:09:53
Autor: amrac
moda na precedens - odc. 3669
Teraz mnie natchnęło. Czy sprawę prowadzi wam jaki¶ adwokat? Nie chcę lobbować ale mojemu wujkowi, gdy ten został oskarżony przez pzu o próbę wyłudzenia odszkodowania po tym jak bezczelnie naprawił auto po kolizji w autoryzowanym serwisie po autoryzowanych cenach, sprawę prowadził jaki¶ znany kolo. Nie pamiętam nazwiska ale ponoć on się specjalizuje w sprawach komunikacyjnych, sam jest zdaje się z wykształcenia mechanik samochodowy (niezależnie od prawa oczywi¶cie) zatem zna się na rzeczy i zna ludzi w branży. To raczej w Krakowie ale je¶li jeste¶ zainteresowany namiarami to mogę wuja spytać.

moda na precedens - odc. 3669