modem - co moge z nim zrobic

Data: 2009-10-30 18:13:08
Autor: Konrad N.S.
modem - co moge z nim zrobic
mam takie urzadzenie:
http://www1.plus.pl/si/webapp/wcs/stores/servlet/SiProductItemDisplayCmd?productId=1000028338&catalogId=1000000002&categoryId=1000000016&viewId=2&storeId=10001&promotionId=1000000233
lub bardzo podobne, ta sama firma, tylko ze biały.

co mogę z tym zrobić?
czy z tym modemem mogę wykorzystać posiadaną kartę abonamentową PLUSa, lub SIM+?

czy wystarczy, że włoże modem z kartą sim do komputera i będę mógł korzystać z zasobów www?
czy też trzeba podpisywać jakieś umowy, aktywacje, inne?

proszę wyjaśnijcie mi porostymi słowami, bo korzytsam z internetu tylko w kablówce w domu, lub laptop sieci wifi.
gdybym, mógł jeszcze "doizbroić" się w taki modem to byłoby świetnie, korzystałbym z netu tam gdzie nie ma wifi, a może nawet zrezygnowałbym z kablówki w domu.
nie wiem tylko czy to coś kosztuje, ani co trzeba zrobić żeby to uruchomić

czy mogę używać modemu - dostałem* go, i tylko sam modem, bez żadnej ładowarki, cd, kabli, niczego.

dziękuję za każdą pomoc

dostałem, nie ukradłem - jestem zbyt poważny, by kraść, zresztą nie kryję specjalnie swej tożsamości w sieci, wielu ludzi wie kim jest "K>N>S>" = Konrad N.S.,  i gdzie mieszka.

Data: 2009-10-30 19:40:13
Autor: ...:::WISKOLER:::...
modem - co moge z nim zrobic
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 30 październik (piątek),
znalazłem donos TW *Konrad N.S.*,
o treści cytowanej poniżej:

co mogę z tym zrobić?

Łączyć się z netem mobilnie.

czy z tym modemem mogę wykorzystać posiadaną kartę abonamentową PLUSa, lub SIM+?

Tak. Pomyśl o kosztach...

czy wystarczy, że włoże modem z kartą sim do komputera i będę mógł korzystać z zasobów www?
czy też trzeba podpisywać jakieś umowy, aktywacje, inne?

Niczego nie musisz podpisywać skoro masz już ABO lub SIM+. Wszystko będzie
zależało od Ciebie, ale koszty mogą Cie rozczarować. Najtańszą alternatywą
(IMHO) będzie kupienie specjalnej karty SIM-DATA i z niej korzystanie z
netu będzie tańsze niż na ABO. Ale sprawdź najpierw swój cennik połączeń w
ABO.
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-10-31 17:14:24
Autor: Marcin
modem - co moge z nim zrobic
Witam

Użytkownik "...:::WISKOLER:::..." <ROT13_jvfxbyre@vagrevn.cy> napisał w wiadomości news:1hikyqat4zjll.1to6amv0z5yi5.dlg40tude.net...

[...]

Simdata od jakiegos czasu nie jest juz atrakcyjna. Duzo taniej jest kupic
pakiet na internet w simplusie jak i w abo.
Dawniej korzystalem z simdaty ale obecnie nie widze w tej taryfie
sensu dla uzytkownika.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-10-31 20:37:55
Autor: Konrad N.S.
modem - co moge z nim zrobic
Użytkownik "Marcin" <nomail@nospam.de> napisał w wiadomości news:hchnp1$8cm$1inews.gazeta.pl...

[...]

ale wrócę jeszcze do samej techniki:
czy do modemu wystarczy włożyć kartę sim a modem w usb komputera i już działa?

czy też może konieczne jest jakieś oprogramowanie, konfigurowanie, klucze, licencje, inne?

Data: 2009-10-31 21:25:04
Autor: ...:::WISKOLER:::...
modem - co moge z nim zrobic
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 31 październik (sobota),
znalazłem donos TW *Konrad N.S.*,
o treści cytowanej poniżej:

ale wrócę jeszcze do samej techniki:
czy do modemu wystarczy włożyć kartę sim a modem w usb komputera i już działa?

O ile mnie pamięć nie zawodzi to cała aplikacja dostępowa jest w pamięci
modemu i stamtąd się ją instaluje. Równie dobrze możesz ją ściągnąć ze
strony Plusa, będziesz wtedy miał najnowaszą wersję. Ja polecam takie
rozwiązanie, ponieważ po pierwszym uruchomieniu sprawdza ona na stronie
plusa czy jest dostępna nowa wersja i chce ją ściągać.

czy też może konieczne jest jakieś oprogramowanie, konfigurowanie, klucze, licencje, inne?

Po zainstalowaniu wystarczy podac tylko pin do karty i działa. Ewentualnie
odpowiednio skonfigurować domyślną przeglądarkę, ona otwiera IE a mnie się
to naa przykład nie podoba :)

Data: 2009-10-31 21:28:05
Autor: ...:::WISKOLER:::...
modem - co moge z nim zrobic
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 31 październik (sobota),
znalazłem donos TW *Marcin*,
o treści cytowanej poniżej:

Simdata od jakiegos czasu nie jest juz atrakcyjna. Duzo taniej jest kupic
pakiet na internet w simplusie jak i w abo.

A co jeśli nie ma się z plusem nic do czynienia?
A simdaty używa tylko i wyłącznie okazjonalnie w okresie
wakacyjno-świątecaznym?
Nie bawi mnie przeszukiwanie wszystkich taryf i przeliczanie jakim to
pakietem w jakiej sieci zaoszczędzę dwa grosze. Kupiłem swego czasu simdata
i tak mi już zostało. Nie każdy musi robić to co ja, i dlatego w swoim
pierwszym poście ostrzegłem iż należy posprawdzać koszty zarówno w abo jak
i simplusie. Możliwe iż tam jest taniej.