modem iplus i karta play

Data: 2009-11-23 23:56:09
Autor: kkk kkk
modem iplus i karta play
Włożyłem do modemu iplusa kartę play z pakietem playonline w
telefonie, Przy próbie połaczenia stwierdził że nie widzi sieci, Czy
przed zmianą karty w modemach iplusa trzeba coś zrobić ? Simlocka nie
ma prawdopodobnie.

Data: 2009-11-24 15:24:30
Autor: Tomaszek
modem iplus i karta play
kkk kkk pisze:
[...]

Karta się nie rejestruje w sieci:

Jeśli nie to:
1. Zmień na EDGE, może nie masz zasięgu 3G. W Play gsm można korzystać z internetu po 2G
1. Wgraj oprogramowanie producenta, a nie syf od operatora
2. Reset modemu przez menadżer urządzeń ( wyłącz / włącz )

Karta rejestruje się w sieci, ale nie możesz uzyskać połączenia:

1.Wpisz w APN: internet
2.W niektórych modemach ( nie byłeś na tyle przytomny, żeby napisać model tego modemu ) trzeba wpisać numer dostępowy ( *99# )
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-24 06:35:51
Autor: kkk kkk
modem iplus i karta play
On 24 Lis, 15:24, Tomaszek <tomaszek1...@onet.pl> wrote:
kkk kkk pisze:

> [...]

2.W niektórych modemach ( nie byłeś na tyle przytomny, żeby napisać
model tego modemu ) trzeba wpisać numer dostępowy ( *99# )

modem tu huawei e800 - apn i numer wpisuje :

Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci
3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
iplus -
czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZ...@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-25 19:27:51
Autor: Tomaszek
modem iplus i karta play
kkk kkk pisze:
Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci

Oczywiście, że nie, ale z Twojego pierwszego postu nie było to tak oczywiste i musiałem się upewnić.

3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
iplus -
czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

Nie musisz flashować modemu, zanim wypróbujesz oprogramowanie producenta. Ściągasz soft producenta, instalujesz. Wkładasz modem, załącza się aktualne oprogramowanie. Zabijasz odpowiedni proces w systemie i wtedy włączasz oprogramowanie producenta. Z tym flashowaniem modemu to się na razie wstrzymaj.

Ps: nie cytuje się sygnaturki;)

Data: 2009-11-26 00:28:42
Autor: Chris
modem iplus i karta play
Dnia Tue, 24 Nov 2009 06:35:51 -0800 (PST), kkk kkk napisał(a):

modem tu huawei e800 - apn i numer wpisuje :

Połaczenie nie jest możliwe przed zarejestrowaniem do sieci

A czy ta karta SIM była już aktywowana w sieci?
Bo jeśli nie (a na to by wskazywał Twój opis) to trzeba by z niej
chociaż raz zadzwonić lub wysłać SMS-a, żeby ją aktywować.

3g jest czyli pozostaje flash modemu - ma on oryginalne oprogramowanie
iplus -
czy w czasie flash modemu moze sie cos stac ze sprzetem ?

Flashowanie zawsze niesie ze sobą ryzyko, tak wiec ja bym się z tym nie
spieszył.
Jeśli modem jest sprawny i pracuje w sieci Plusa, to wg mnie, jest to
jakiś problem z konfiguracją. Może być np. modem ustawiony na łączenie
się tylko po GPRS/EDGE, a Play jak na razie udostępnia 2G tylko w kilku
lokalizacjach, a wszędzie gdzie indziej tylko 3G.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-26 09:43:02
Autor: Chris
modem iplus i karta play
[...]

wybranych lokalizacjach, a wszędzie gdzie indziej tylko 3G.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-11-26 00:25:57
Autor: Chris
modem iplus i karta play
Dnia Tue, 24 Nov 2009 15:24:30 +0100, Tomaszek napisał(a):

W Play gsm można korzystać z internetu po 2G

Ale nie na pewno?
;)

--
Pozdrowienia,