modem merlin xu870 - simlock

Data: 2011-01-20 11:36:58
Autor: luckass
modem merlin xu870 - simlock
witam;

czy ktoś miał do czynienia ze zdejmowaniem simlocka z karty modemowej Merlin XU870?
Coś tam googlałem ale nic pewnego znaleźć nie można. Dlatego szukam kogoś kto się na tym zna, robił to i wie co i jak.

W serwisie chcą za to 40-50zeta, a że za 45 kupiłem modem to trochę bez sensu płacić drugie tyle za zdjęcie simlocka :)
Z góry dzięki za pomoc

Łukasz
www.faberlic.xn.pl

Data: 2011-01-20 12:22:51
Autor: Waldek Godel
modem merlin xu870 - simlock
Dnia Thu, 20 Jan 2011 11:36:58 +0100, luckass napisał(a):

[...]

dc-unlocker
Ale cena dużo mniejsza nie będzie

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
" pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł

Data: 2011-01-20 13:51:08
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
modem merlin xu870 - simlock
On 01/20/2011 11:36 AM, luckass wrote:
W serwisie chcą za to 40-50zeta, a że za 45 kupiłem modem to trochę bez
sensu płacić drugie tyle za zdjęcie simlocka :)

Kupiłeś tanie bo niepełnosprawne i się dziwisz że pełnosprawność kosztuje?:>

M.

Data: 2011-01-20 16:00:37
Autor: luckass
modem merlin xu870 - simlock

UĹźytkownik ""Michal Dwuznik (Michał DwuĹźnik)""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ih9b3s$pe5$1@news.onet.pl...

Kupiłeś tanie bo niepełnosprawne i się dziwisz że pełnosprawność kosztuje?:>

pełnosprawny to on jest, ino że w erze, a ja bym wolał w orange'u :)

Łukasz
www.faberlic.xn.pl

Data: 2011-01-20 16:27:12
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
modem merlin xu870 - simlock
On 01/20/2011 04:00 PM, luckass wrote:

Użytkownik ""Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)"" napisał w wiadomości grup

Kupiłeś tanie bo niepełnosprawne i się dziwisz że pełnosprawność
kosztuje?:>

pełnosprawny to on jest, ino że w erze, a ja bym wolał w orange'u :)

Aha. Znaczy, kupiłeś świadomie coś czego nie chciałeś bo tanie...

M.

Data: 2011-01-21 14:55:29
Autor: darnok
modem merlin xu870 - simlock
On 2011-01-20 16:00, luckass wrote:

[...]

jesli po umowie juz jest to Era zdejmuje za darmo simlocka.
tyle ze chyba kupujacy ten modem powinien to zalatwic (klient Ery).
Ale dopytac mozesz w salonie, moze ci zdejma, jak sprawdza ze maja IMEI w bazie jako swoj modem i jest po umowie.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

modem merlin xu870 - simlock