modernizacja

Data: 2011-06-14 17:57:21
Autor: solar
modernizacja
W dniu 2011-06-14 12:02, Andrzej Libiszewski pisze:

I5-2500K

Ja w艂a艣nie dzi艣 odebra艂em komplet P+P+P. I w艂a艣nie do tego procka wzi膮艂em polecan膮 na forach Asrock P67 Pro3.

"Dziewczynki powstaj膮 z uszkodzonego nasienia lub te偶 w nast臋pstwie wilgotnych wiatr贸w."
                           艣w. Tomasz z Akwinu

Data: 2011-06-15 11:07:40
Autor: Andrzej Libiszewski
modernizacja
Dnia Tue, 14 Jun 2011 17:57:21 +0200, solar napisa艂(a):

W dniu 2011-06-14 12:02, Andrzej Libiszewski pisze:

I5-2500K

Ja w艂a艣nie dzi艣 odebra艂em komplet P+P+P. I w艂a艣nie do tego procka wzi膮艂em polecan膮 na forach Asrock P67 Pro3.

Asrock? Co艣 si臋 pozmienia艂o, 偶e te p艂yty trafi艂y do polecanych? ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

Data: 2011-06-15 17:16:05
Autor: Dawid
modernizacja
W dniu 2011-06-15 11:07, Andrzej Libiszewski pisze:
[...]

Tak, zmieni艂o si臋 podej艣cie do klienta.
Inni produkuj膮 taki sam *szajs*, tyle 偶e kilka razy dro偶szy.
Liczy si臋 tylko kasa :-)

Data: 2011-06-15 18:12:31
Autor: Mariusz
modernizacja

Ja w艂a艣nie dzi艣 odebra艂em komplet P+P+P. I w艂a艣nie do tego procka
wzi膮艂em polecan膮 na forach Asrock P67 Pro3.

Asrock? Co艣 si臋 pozmienia艂o, 偶e te p艂yty trafi艂y do polecanych? ;)
Te p艂yty omija膰 jak najdalej !

Data: 2011-06-16 15:18:53
Autor: robot
modernizacja
W dniu 2011-06-15 18:12, Mariusz pisze:

Ja w艂a艣nie dzi艣 odebra艂em komplet P+P+P. I w艂a艣nie do tego procka
wzi膮艂em polecan膮 na forach Asrock P67 Pro3.

Asrock? Co艣 si臋 pozmienia艂o, 偶e te p艂yty trafi艂y do polecanych? ;)
Te p艂yty omija膰 jak najdalej !
Czemu?
Pytam bo ju偶 si臋 zacz膮艂em zastanawia膰 nad t膮 w艂a艣nie p艂yt膮.
Wiem, 偶e to nic nie znaczy, ale jednego asrocka mam i dzia艂a normalnie.

Data: 2011-06-18 19:14:21
Autor: Remek
modernizacja
U偶ytkownik "robot" napisa艂:

Wiem, 偶e to nic nie znaczy, ale jednego asrocka mam i dzia艂a normalnie.

Mam dwa komputery o identycznej konfiguracji, opr贸cz p艂yty g艂贸wnej. Jeden
jest na Asrock, a drugi na Gigabyte. Ten z p艂yt膮 Gigabyte jest ok 20%
szybszy w konwersji plik贸w multimedialnych do innego formatu.

Remek

Data: 2011-06-20 09:28:36
Autor: robot
modernizacja
W dniu 2011-06-18 19:14, Remek pisze:
U偶ytkownik "robot" napisa艂:

[...]

No to ciekawe. Jeszcze nie widzia艂em w internecie por贸wna艅 p艂yt g艂贸wnych,
w kt贸rych by艂yby tego rz臋du r贸偶nice.

Data: 2011-06-20 15:25:17
Autor: Adam
modernizacja
W dniu 2011-06-20 09:28, robot pisze:
W dniu 2011-06-18 19:14, Remek pisze:
U縴tkownik "robot" napisa:

Wiem, 縠 to nic nie znaczy, ale jednego asrocka mam i dzia砤 normalnie.

Mam dwa komputery o identycznej konfiguracji, opr骳z p硑ty g丑wnej. Jeden
jest na Asrock, a drugi na Gigabyte. Ten z p硑t Gigabyte jest ok 20%
szybszy w konwersji plik體 multimedialnych do innego formatu.

No to ciekawe. Jeszcze nie widzia砮m w internecie por體na p硑t g丑wnych,
w kt髍ych by硑by tego rz阣u r罂nice.

A mo縠 s r罂nice?
Mostek, S-ATA, zarz眃zanie energi, sterowniki, ..., ...

--
Pozdrawiam.

Adam.

Data: 2011-06-22 09:37:01
Autor: robot
modernizacja
W dniu 2011-06-20 15:25, Adam pisze:
[...]

Mo縠 i tak, to 縠 ja nie widzia砮m nie oznacza 縠 nie ma.

--
pozdro

Data: 2011-06-16 15:22:30
Autor: Andrzej 艁awa
modernizacja
W dniu 15.06.2011 18:12, Mariusz pisze:

Ja w艂a艣nie dzi艣 odebra艂em komplet P+P+P. I w艂a艣nie do tego procka
wzi膮艂em polecan膮 na forach Asrock P67 Pro3.

Asrock? Co艣 si臋 pozmienia艂o, 偶e te p艂yty trafi艂y do polecanych? ;)
Te p艂yty omija膰 jak najdalej !

A dlaczego? Sam ostatnio sk艂ada艂em w firmie g艂贸wnie z Gigabyte, ale
prywatnie mam starego asrocka (chyba ostatnie jakie by艂y z AGP i spor膮
liczb膮 port贸w PCI) i dzia艂a 艂adnie.

modernizacja