modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]

Data: 2011-10-10 14:28:06
Autor: Kamil 'Model'
modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]
W dniu 2011-10-09 13:59, Gupik pisze:
obecnie mam 9 letny zestaw [ AMD 1.7 XP , 512MB DDR , NVIDIA GeForce2
MX\MX400 64 MB ]

chciem jego trochę zmodernizować w oparciu o używane podzespoły

płyta główna GIGABYTE GA-965P-DS3 [ 100 zł ] - jaki procesor najlepiej
kupić , czy warto jeszcze brać Pentium D
Ram DDR2 2 GB
karta graficzna ATI FireGL v3100 (PCI-E), 128MB [ 15 zł ]
dysk twardy 500 - 750 GB
DWD-RW NEC 3450 przełożony ze starego komputera + 2 Dyski twarde 80 GB
także ze starego komputera na archiwum.

Za powiedzmy 250PLN mogę sprzedać płytę Gigabyte (nie pamiętam modelu, ale sprawdzę w domu) z prockiem Athlon x2 3800+, do tego 2x512MB DDR i 2x256MB DDR. Płyta ma 4xSata, zintegrowaną grafikę (bodajże GeForce 6100), do tego złącze PCI-E, chipset nforce.

Jakby co to odezwij się na gg: 3694774, to się dogadamy, wystawię sprzęt na allegro.
Sprzęt w 100% sprawny

mam też cały komp na sprzedaż (płyta Asus M2N-MX SE, procek Athlon x2 4000+, 2x1GB DDR2 Kingston, grafa GeForce 9600GT 512MB RAM, dysk 2x80GB SATA (jeden WD drugi Seagate), zasilacz 400W, nagrywarka DVD Samsung, obudowa czarno-srebrna, czytnik kart wewnętrzny. Zestaw w ciągłym użyciu. Cena powiedzmy 500PLN

Data: 2011-10-10 17:56:15
Autor: Vince
[...]

Czytam, czytam i po raz pierwszy normalna i logiczna odpowiedź. Chlopak o tunningu komputera do gier, a Szanowne Koleżeństwo o kondensatorach

 Pozdrawiam, M.

modernizacja komputera [ tak do 300 - 350 zł ]