"modernizacja" laptopa

Data: 2009-07-13 18:04:44
Autor: tg
"modernizacja" laptopa
"Czeresniak" <darek1980@op.pl> wrote in message news:h3de98$n43$1news.onet.pl...
HDD -  tu kieruję się na dysk 320GB 7200obr/min z tym że teraz mam dysk WD z systemem ShockGuard i w laptopie zainstalowane oprogramowanie Active Protection System.

WD3200BJKT?
wsadzilem niedawno do r61i i jestem zadowolony, dysk praktycznie bezglosny,
ma czujnik swobodnego spadania (czy jak sie tam to nazywa po polsku)
nie grzeje sie specjalnie...

nie twierdze ze jest lepszy niz te wymienione seagate, bo nimi sie nie
bawilem, ale nie mam mu nic do zarzucenia

http://www.tweaktown.com/reviews/1624/western_digital_scorpio_black_320gb_2_5_7200_rpm_hard_disk/index9.html

"modernizacja" laptopa