modernizacja peceta

Data: 2014-03-26 21:35:21
Autor: AK
modernizacja peceta
Witam

mam podobną konfigurację Win XP i 1,5 GB ramu
Na obecne czasy to troche mało ramu i jak pootwieram po kilka programów, to zaczyna przymulać.
ale filmy z netu chdzą dobrze - jedynie przy full hd może czasem przycinać.
To może byc kwestia sterowników karty graficznej.

O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu
A ponieważ  moja płyta jest wybredna i nie obsługuje wszystkich kości pamięci to nie będę się bawić w loterię.

Zbieram kasę na nowy sprzęt i chyba wybiorę AMD na FM2.

pozdrawiam
AK

Data: 2014-03-27 01:24:36
Autor: Santana
modernizacja peceta

Użytkownik "AK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgvdjj$o3s$1@polsl.pl...

O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu

Kto Ci tak powiedział?

Data: 2014-03-27 18:17:03
Autor: AK
modernizacja peceta

Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:lgvr41$hl9$1usenet.news.interia.pl...

Użytkownik "AK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lgvdjj$o3s$1@polsl.pl...

O Win7 można zapomnieć bo potrzebuje co najmniej 4GB ramu

Kto Ci tak powiedział?

Opieram się na swoim doświadczeniu bo mam do czynienia z róznym sprzętem także nowszym.
Win XP na starym sprzęcie chodził znośnie ale zapuszczenie win7 to była masakra.

pozdrawiam
AK

Data: 2014-03-27 18:27:30
Autor: Santana
modernizacja peceta

Użytkownik "AK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lh1mbp$nus$1@polsl.pl...

[...]

Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

Data: 2014-03-28 19:28:03
Autor: \(c\)RaSz
modernizacja peceta
Użytkownik "Santana" napisał w
news:lh1n1v$jg9$1usenet.news.interia.pl ...
:
:
[...]

Jeden z moich domowych PC-tów ma P4 2.8 GHz, i płytę gł. obsługującą max 2
GB RAMu, i zastanawiam się, czy po 8 kwietnia nie będę musiał pożegnać się z
Win. XP, i zrobić przesiadki na Windę nowszą? Czy na 7-kę, 8, czy też ową
nieudaną (jak słyszałem) Vistę?

Nie bardzo mi się widzi wymiana płyty gł. - bo to i koszty dla mnie deczko
zbyt duże, no i roboty trochę. Co doradzacie, pozostać przy XP (pozbawionym
uaktualnień), czy przeskoczyć na któryś z wyż. wym. odmian "wiodącego OS"?

Na ile bezbolesna jest jakaś "migracja", na ile zachowuje różne ustawienia,
tudzież programy-składniki OS dotychczasowego? W szczególności chodzi mi o
Outlook Expres, bo używam go do Grup, a słyszałem, że w "wyższych Win-dach"
już go nie ma?

Data: 2014-03-30 10:09:38
Autor: AK
modernizacja peceta

Użytkownik "Santana" <santana@interia.pl> napisał w wiadomości news:lh1n1v$jg9$1usenet.news.interia.pl...

Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

Sam system może chodzić porównywalnie, ale spróbuj popracować na kilku programach.
Jak zazanaczyłem to jest tylko moja skromna opinia i nikogo nie zmuszam do zakupu dodatkowej pamięci.
Ale wg mnie im więcej pamięci tym lepiej, bo nowe programy są coraz bardziej pamięciożerne

AK

Data: 2014-03-30 22:31:07
Autor: zil0g
modernizacja peceta
*Santana* wdusil[a] knefle:

Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

Po ilu piwach?

Data: 2014-03-31 00:39:10
Autor: Santana
modernizacja peceta

Użytkownik "zil0g"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1396218670_pcp$zil0g@cyberdyne.pl...

*Santana* wdusil[a] knefle:

Win7 chodzi porównywalnie do XP przy 2Gb ramu nawet na P4 więc coś
ściemniasz. Chyba że testowałeś na netbookach z Atomem ;)

Po ilu piwach?

A skąd ja mam wiedzieć po ilu piwach testował? ;)

modernizacja peceta