moduł antykradzieżowy

Data: 2013-02-06 23:13:18
Autor: PlaMa
moduł antykradzieżowy
Witajcie chciałbym zainstalować appkę na moją Solę (android 4.0.4), która pozwoliłaby mi odszukać/zablokować telefon w razie zgubienia lub kradzieży.

Myślałem, żeby zainstalować jakiś soft połączony z antywirusem (Avast, AVG, Kaspersky itp.) ale po prawdzie to nie wierzę w wirusy na androidzie :P a po drugie to 512MB sola z 1Ghz CPU ledwo wydala z ciągłym antywirusowym zamulaczem.

Polecicie jakiś soft, który pozwalałby na lokalizację lub blokowanie telefonu w razie zgubienia i kradzieży, ale który nie zamuli mi telefonu... oczywiście najlepiej free.

Data: 2013-02-07 15:31:58
Autor: kakmar
moduł antykradzieżowy

www.androidlost.com Se poczytaj.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2013-02-10 23:00:52
Autor: Marcin Szumilas
moduł antykradzieżowy
Quoted:
PlaMa (mariush.pUSUNMNIE@wp.pl)
in news:keukif$srl$1news.task.gda.pl

Witajcie chciałbym zainstalować appkę na moją Solę (android 4.0.4), która pozwoliłaby mi odszukać/zablokować telefon w razie zgubienia lub kradzieży.

Android Lost ludzie chwalÄ…...
http://www.androidlost.com/

MSz

moduł antykradzieżowy