[SC900] moduł zapłonu

Data: 2011-12-21 21:00:53
Autor: Cezary Daniluk
[SC900] moduł zapłonu
czy w fiacie seicento 900 jest jakiś oddzielny moduł zapłoonowy? gdzie
on jest umieszczony i jak wygląda?

mam taką sprawę, mój seicento 900 nie palił na jeden cylinder, mechanior
wymienił mi świece, po wymianie ok, pojeździłem 3 dni, po czym znów
przestał palić na jeden cylinder... wymienił mi przewody WN, pojeździłem
3 dni - popsuł się, nie pali na jeden gar... no to wymienił mi cewkę
(jedną z dwóch), pochodził 3 dni dobrze, popsuł się, nie pali na jeden
gar...

czego to może powodem? czemu po kilku dniach jazdy psuje mi się? czy
wymiana drugiej cewki i czujnika położenia wału to dobry pomysł?

Eeee tam.
Jak miałem SC900 też miał takie dziwne zachowania co jakiś czas że przestawał palić zimny na jeden sagan.
Wystarczyło zdjąć fajkę tą na którą nie palił oddalić trochę od świecy tak żeby iskra skakała przez powietrze i zaczynał palić.
Na te zachowania i jeszcze inne - psikałem wszystko co było pod maską WD40 ;) wiem zaraz mnie ktoś zbeszta że to nie do tego, ale w tym egzemplarzu co miałem pomagało :D

Pozdrawiam !

[SC900] moduł zapłonu