[SC900] moduł zapłonu

Data: 2011-12-22 16:51:14
Autor: identifikator: 20110701
[SC900] moduł zapłonu
jeszcze coś mi się przypomniało, kiedy pierwszy raz przestał palić na jeden cylinder, przy zdejmowaniu fajek ze świec, okazało się, że jedna świeca rozpadła się na pył (ta ceramiczna część) i fajka siedziała tylko na tym niezbitym kawałku - może uwalił się przez to komputer (zapłon)?

Data: 2011-12-22 17:50:35
Autor: Cezary Daniluk
[SC900] moduł zapłonu
[...]

Jak ?? wtedy by nie palił na 2 cylindrach.

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-22 18:09:26
Autor: identifikator: 20110701
[SC900] moduł zapłonu
Jak ?? wtedy by nie palił na 2 cylindrach.

no właśnie, gdzieś czytałem, że te modele mają tak, że impulsy pojawiają się naraz w dwóch cylindrach, tylko w jednym w fazie pracy w w drugim w fazie wydechu, prawda to? bo to by na szczęście wykluczało komputer...

ale ciekawe jest to, że w złączu zasilającym cewkę są dwie żyły, czemu?

Data: 2011-12-25 21:46:55
Autor: Irokez
[SC900] moduł zapłonu
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jcvo84$elf$1node2.news.atman.pl...
[...]

A ile masz cewek?

W Megance z K7M miałem dwie i właśnie tak to działało, jedna iskra szła w wydechu.

--
Irokez

[SC900] moduł zapłonu