Data: 2009-11-10 22:20:46 | |
Autor: Hinek | |
[OT] modyfikacje silnika - odci±żanie uk ładu korbowego | |
Użytkownik "Conrado" <zizo@wp.pl> napisał
Niewiele sie pozbędziesz. Poza tym je¶li zdejmiesz materiał z tarcz wału korbowego - będziesz musiał wypełnić skrzynie korbowa odpowiednia wkladka. Można też wiercic tarcze wału (symetrycznie) ale trzeba otwory wypelnic wkladkami np z balsy.W sumie moze z kilogram...? Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-11-11 11:28:26 | |
Autor: newrom | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego | |
On Tue, 10 Nov 2009 22:20:46 +0100, "Hinek"
<hinek@autograf.pl.invalid> wrote: wkladka. Można też wiercic tarcze wału (symetrycznie) ale trzeba otwory balsa pije wode, pewnie olej tez wypije. Lepiej uzyc jakiegos syntetyka. pozdr neworm -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2009-11-11 12:20:13 | |
Autor: Hinek | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie uk ładu korbowego | |
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał
Tak, ale sie nie wdawalem detale. Trzeba ja zaimpregnowac. Kiedys uzylem do takich wypelnien korka i zywicy. Sprawdzilo sie. Do wypelnienia skrzyni kobowej i wykonania tzw, podkowy najlepiej użyć blachy aluminiowej. To sa zapomniane metody zwiekszania mocy silnkow 2s. Przy okazji da to niewielkie zmniejszenie masy silnika. No, ale jak ma sie to wszystko na plecach - pewnie kazdy gram sie liczy :) Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2009-11-12 15:08:07 | |
Autor: Jacot | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu kor bowego | |
"Hinek" <hinek@autograf.pl.invalid> wrote:
No, ale jak ma sie to wszystko na plecach - pewnie kazdy gram sie A jakby tak cale wagi zrobic z alaminium? Z ciezarkami do zrownowazenia co powinno byc o tyle latwiejsze, ze w oryginale etka jakos specjalnie precyzyjnie wywazona nie byla a silnik w zastosowaniu lotniczym to jak byc moze blednie sie domyslam, trzaby wywazyc na waski stosunkowo zakres obrotow? Jeno ze Etka ma wal 3 czesciowy a nie 5, prosciej bylo nowy wal wykonac. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2009-11-12 14:10:38 | |
Autor: AZ | |
[OT] modyfikacje silnika - odcišżanie układu korbowego | |
On 2009-11-12, Jacot <jacot@meostrada.pl> wrote:
A to sie w ogole da wywazyc? No chyba zeby w aluminiowe przeciwwagi wcisnac metalowe walce coby zrownowazyc wage korby i tloka? No i pozostaje pytanie co z wytrzymaloscia takiego walu? A z wywazaniem nie jest tak, ze wywaza sie po prostu? Sily powstajace w skutku zlego wywazenia z tego co sie orientuje nie rosna liniowo wzgledem predkosci obrotowej a troche szybciej, wiec skoro silnik pracuje wiekszosc czasu na wysokich obrotach to musi byc dokladnie wywazony? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2009-11-12 16:46:22 | |
Autor: Budyn | |
[OT] modyfikacje silnika - odcišżanie ukĹ,adu korbowego | |
Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:slrnhfo6f0.1fc.artur.zabronskiopensolaris.local...
wzgledem predkosci obrotowej a troche szybciej, wiec skoro silnik Przy wznoszeniu na wysokich, przy locie poziomym na mniej (okolo 50%) a czesto na wolnych obrotach - przy opadaniu. Czyli trzeba to zrobic porzadnie i calosciowo b. |
|
Data: 2009-11-12 19:51:04 | |
Autor: Conrado | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego | |
A jakby tak cale wagi zrobic z alaminium? Znalazlem taki pomysl ostatnio na forum syreniarzy. Troche dyskusji teoretycznej bylo, ale temat ogólnie upadl :( Conrado |
|
Data: 2009-11-12 20:58:06 | |
Autor: Budyń | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego | |
Użytkownik "Conrado" <zizo@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hdhlei$9mc$1news.onet.pl...
A jakby tak cale wagi zrobic z alaminium? bo tak można tylko teoretycznie :-) A praktycznie sprzedaj co masz, dołóż i kup normalne solo. Wyjdzie pewnie na t± sama kase a bedzie mógł latać do bólu. b. |
|
Data: 2009-11-13 00:14:17 | |
Autor: Conrado | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego | |
bo tak można tylko teoretycznie :-) A praktycznie sprzedaj co masz, dołóż i kup normalne solo. Wyjdzie pewnie na t± sama kase a bedzie mógł latać do bólu. Wiesz, ale to bardzo fajnie sie sprawuje, tanie w eksploatacji no i frajda, że TYMI RĘCYMA :D. No ale odchudzic by mozna :) Conrado |
|
Data: 2009-11-11 13:59:23 | |
Autor: Kuczu | |
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie u kładu korbowego | |
newrom@spamcom.com pisze:
balsa pije wode, pewnie olej tez wypije. A jak wypije benzyne z mieszanki 300 metrow nad ziemia ? Lepiej uzyc jakiegos syntetyka. Ale samochodowego czy motocyklowego ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |