[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego

Data: 2009-11-10 10:55:01
Autor: Baczek
[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego
Temat lotniczy, a jednak tez motocyklowy :) - dotyczy przeróbki silnika powstałego na podstawie silnika ETZ 150.
Latam na paralotni i sam skonstruowałem napęd plecakowy do paralotni. Nic wielkiego i pionierem tez nie jestem. Silnik, to praktycznie tylko wał korbowy wraz z otaczającym go blokiem, cylinder, głowica, gaźnik, zapłon od pily spalinowej, gaznik wallbro, przekładnia, śmigło - i tu fotka http://www.tinyurl.pl?dfo2WZZE . Sprawuje się nieźle, ale jedna rzecz mi

403 Forbidden
Request forbidden by administrative rules.

[OT] modyfikacje silnika - odciążanie układu korbowego