moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse

Data: 2009-03-27 19:47:02
Autor: moje_przedmioty
moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse

Użytkownik "Dawid" <dawid32@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqitco$22a$1news.onet.pl...
Witam.
Od 2 lat wynajmuje pomieszczenie pod sklep i w umowie mam zapis 1000zł czynsz.
Osoba która mi wynajmuje lokal poinformował mnie iż mam płacić podatek od nieruchomości ponieważ korzystam z  lokalu i taki jest obowiązek osoby która wynajmuje, nic nie podejrzewając przez cały rok 2007 oraz 2008 płaciłem owy podatek. W tym roku dowiedziałem się iż osobą płacącą podatek od nieruchomości jest właściciel i się poinformowałem że nie będe płacił gdyż jest to w jego roli i że czuje się oszukany. Stwierdziłem iż w okresie od 01.2007 do 12.2008 w ten sposób wyłudzono odemnie okolo 3000zł.

W jaki sposób domagać się zwrotu owej kwoty:
1. Nie zapłacić mu za trzy miesiące i poinformowac go na piśmie iż owa kwota została zapłaconwa w postaci podatku od nieruchomości??
2. Oddać sprawe do sądu i domagać się zwrotu wyłudzonej kwoty wraz z odsetkami ustawowymi za owy okres (posiadam wszelki kwitki potwierdzajace wpłatę za podatek od nieruchomości)

Pod warunkiem że w umowie nie masz zaznaczone że to ty ponosisz koszty podatków

Data: 2009-03-27 19:55:52
Autor: Dawid
moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse

Pod warunkiem że w umowie nie masz zaznaczone że to ty ponosisz koszty podatków

Na ten temat niema słowa.

moge pozwać do sądu za oszustwo ?? Jakie mam szanse