moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.

Data: 2009-06-29 08:53:34
Autor: Mariusz Merta
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
http://wp.tv/i,Leszczynski-nie-plakal-po-Jacksonie,mid,362062,klip.html?ticaid=684b9
moim zdaniem facet ma duzo racji...
nawet w tym, ze byl nieszczesliwym czlowiekiem...
czy szczesliwy czlowiek musi zmieniac kolor skory...
a propos...
byl lysy (??)
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Znamy-wyniki-sekcji-zwlok-Michaela-Jacksona,wid,11265967,wiadomosc.html

i czym tu sie epatowac ?
byl gosc i go niema...do historii to on nie przejdzie
tak sadze...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-29 18:31:13
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Za to przejdzie pan Mariusz M. Który to słynął z pisania głupot.

Data: 2009-06-29 11:57:33
Autor: Mariusz Merta
nie wiem czemu do mnie te pretensje a nie do gosci ktorych linki tutaj podalem
ale tak to juz jest z czerwona holota...
prawda w oczy kole i mowienia prawdy nie znosza...
proste jak konstrukcja cepa... tego z cccp
a ztym linkuksem to sie pan tak nie afiszuj bo bez kapitalizma to bys
pan kilofem lod na syberii dziobal...
Mariusz Merta

Data: 2009-06-30 10:30:00
Autor: jadrys
Mariusz Merta pisze:
[...]

Jakiej prawdy? Niby ta prawda to to że Jackson nie przejdzie do historii? Jest to najzwyklejsze przeciwieństwo prawdy - Michael już przeszedł do historii, już jest legendą. Ma na swoim koncie kilka niedoścignionych rekordów.
Nie sądzę żebym dziobał lud.. W dawnych czasach żyło mi się lepiej niż teraz (w kapitalizmie)..

Data: 2009-06-30 04:06:52
Autor: Andrzej Kokakolski
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
jadrys <CHE@yahoo.com> napisa³(a):
Mariusz Merta pisze:
> [...]
> tak sadze...
> Mariusz Merta
>   Za to przejdzie pan Mariusz M. Który to sÅ‚ynÄ…Å‚ z pisania gÅ‚upot.

Dlaczego glupot? Wlasnie dzisiaj prowadzacy poranna audycje w Radiu Buffalo Tom Bauerle apelowal aby juz skonczyc z tym roztrzasaniem zycia i smierci Michaela Jacksona ("Enough is enough, is enough, is enough!")
Smieszne jest jesli np. moja polska synowa opowiada mi z przejeciem (i krytycznie) co w Radio Maryja powiedzieli na temat smierci Jacksona.
Bardzo jej jednak zrzedla mina (na Skype to dobrze widac!), kiedy
obydwoje z zona powiedzielismy jej, ze akurat podobne opinie slyszy sie
z lokalnych stacji i od przecietnego Kanadyjczyka czy Amerykanina.
Polacy! Do postrzegania swiata i myslenia uzywajcie wlasnych organow i szarych komorek a nie rozpowszechnianych przez lewactwo stereotypow!

AK

Data: 2009-06-30 08:14:47
Autor: googlarz

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski@NOSPAM.gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

Polacy! Do postrzegania swiata i myslenia uzywajcie wlasnych organow i
szarych komorek a nie rozpowszechnianych przez lewactwo stereotypow!

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

   bo ona jest tylko polska.  ta synowa znaczy.

   rm

Data: 2009-06-30 09:37:41
Autor: Andrzej Kokakolski
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
googlarz <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³(a):
   bo ona jest tylko polska.  ta synowa znaczy.

??

AK

PS Moje synowe dziela sie na polskie i filipinskie. Nie wystepuja jednak w duzych ilosciach - tylko po jednej sztuce :)

Data: 2009-06-30 10:29:43
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisaÅ‚(a):
Mariusz Merta pisze:

[...]

Za to przejdzie pan Mariusz M. Który to s�yn�� z pisania g�upot.

[...]

I właśnie używamy.. Tzn. niektórzy używają (w tym ja). Pozostali Polacy bezmyślnie koncentrują się na krytykowaniu tego co usłyszą w radiu Z-et czy zobaczą w TVN-24.

Data: 2009-06-30 09:45:07
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]
>
> AK
>
>   I wÅ‚aÅ›nie używamy.. Tzn. niektórzy używajÄ… (w tym ja).

Dobrze, ze Pan o tym poinformowal bo trudno byloby sie domyslec.
Czy swiadectwem tego ma byc np. panskie motto odnoszace sie do kapitalizmu?

Pozostali Polacy bezmyślnie koncentrują się na krytykowaniu tego co usłyszą w radiu Z-
et czy zobaczÄ… w TVN-24.

Czy owa wymieniona przez Pana telewizja nadaje program "Szklo kontaktowe"?

AK

Data: 2009-06-30 15:27:54
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> napisaÅ‚(a):
Polacy! Do postrzegania swiata i myslenia uzywajcie wlasnych organow i szarych komorek a nie rozpowszechnianych przez lewactwo stereotypow!

AK

I w�a�nie uĹźywamy.. Tzn. niektÄ‚Å‚rzy uĹźywaj� (w tym ja).

Dobrze, ze Pan o tym poinformowal bo trudno byloby sie domyslec.
Czy swiadectwem tego ma byc np. panskie motto odnoszace sie do kapitalizmu?

Dokładnie tak..

Pozostali Polacy bezmy�lnie koncentruj� si� na krytykowaniu tego co us�ysz� w radiu Z-
et czy zobacz� w TVN-24.

Czy owa wymieniona przez Pana telewizja nadaje program "Szklo kontaktowe"?

AK

Nie wiem, nie oglądam polskiej TV. Swoje zdanie opieram tylko na wiadomościach przeczytanych na PSP.

Data: 2009-07-01 13:41:35
Autor: Andrzej Kokakolski
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
jadrys <CHE@yahoo.com> napisa³(a):
Nie wiem, nie ogl±dam polskiej TV.

Ale wie Pan, ze:  "Polacy bezmy¶lnie koncentruj± siê na krytykowaniu tego co us³ysz± w radiu Z-et czy zobacz± w TVN-24"?

Nie pierwszy raz pokazuje Pan, ze jest sprawny umyslowo... inaczej.

AK

Data: 2009-07-01 16:40:18
Autor: jadrys
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

Oczywi¶cie, ma pan racjê. Mam wysoki iloraz IQ. To mnie znacznie wyró¿nia na psp.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-07-01 16:45:00
Autor: googlarz

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:h2fsgg$6r2$3news.onet.pl...
Andrzej Kokakolski pisze:
[...]

   tak.  szczegolnie ten wysoki ,iloraz iq'.

   rem

Data: 2009-06-29 19:02:44
Autor: Piotr
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
Dnia Mon, 29 Jun 2009 08:53:34 -0700 (PDT), Mariusz Merta napisa³(a):

i czym tu sie epatowac ?
byl gosc i go niema...do historii to on nie przejdzie
tak sadze...

Przej¶æ przejdzie, pytanie czy s³usznie, ale poniewa¿ przesz³a do
historii Lady D, odpowied¼ siê narzuca sama...
Opis po¶miertny jest wstrz±saj±cy i poruszaj±cy. Chcia³bym aby
jednocze¶nie stanowi³ jakie¶ memento, ale szans wiêkszych na to nie
ma.
Piotr

Data: 2009-06-29 21:39:12
Autor: MH
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.

i czym tu sie epatowac ?
byl gosc i go niema...do historii to on nie przejdzie
tak sadze...
Mariusz Merta

Powiadasz , ¿e nie przejdzie do historii. A nie s±dzisz , ¿e ju¿
przeszed³?? I nie ma tutaj znaczenia ocena ani Merty , ani MH. Je¿eli jeste¶ innego zdania , jeste¶ idiot± !!

MH --

Data: 2009-06-29 19:37:01
Autor: Mariusz Merta
poniekad racja, kazdy z nas przejdzie do historii
masz pan racje, ostatecznym arbitrem jest czas...
kto dzisiaj pamieta kompozytorow odnoszacych sukcesy w czasach
Franciszka Shuberta ? Odnosili sukcesy bo pisali opery w stylu wloskim
ktore bardzo podobaly sie cesarzowi...
malo kto o nich pamieta...
malo kto pamieta o Antonio Salierim...
etc.
czas, czas i tylko czas zweryfikuje prawdziwosc tworczosci...
wiec bardzo prosze sie sie nie podniecac...
to szkodzi na podroby osobiste...
Mariusz Merta

P.S.
Panski prapradzidek tez juz jest historia...podobnie jak moj
i bardzo prosze o nieuzywanie inwektyw to przybliza pana do poziomu
palikota czy innego niesiola
mme

Data: 2009-06-30 11:21:27
Autor: zbig
poniekad racja, kazdy z nas przejdzie do historii

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:8c21f4f3-7e27-429d-a999-44ef150ab1bdh18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

He, he, pierwsza Twoja rozsadna wypowiedz jaka udalo mi sie ostatnio przeczytac.
Pewnie dlatego , ze nie o polityce.

Data: 2009-06-30 11:23:47
Autor: googlarz

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2cl9d$903$1news.task.gda.pl...

[...]

   choc podobnie pozostalym rowniez nie calkiem jego wl...

   rem

Data: 2009-06-30 10:03:45
Autor: Hans Kloss
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.
Mariusz Merta <gumisiu1@wp.pl> napisa³(a):
i czym tu sie epatowac ?

Tym ¿e jeden murzyn zdo³a³ zdobyc tak nieprawdopodobn± popularno¶æ ( i sporo kasy) jedynie  dzieki postekiwaniu, pokwikiwaniu i miotaniu sie po scenie  w w takt jakichs ma³o cywilizowanych rytmów.
byl gosc i go niema...do historii to on nie przejdzie
tak sadze...

S±dzê ¿e siê pan mylisz. Skoro do historii przeszed³ nawet koñ Kaliguli to i wybielony czarnuch ma szanse znale¿æ tam swoje miejsce.
J-23
PS. Polecam gre "plants vs zombies"-  wystepuje tam m.in. majkel dzexon (nietrudno zgadnac w jakiej roli)i jest to chyba niez³a pointa "kariery" naszego ulubionego ulubieñca. Btw. gra zossta³a zrobiona na d³ugo przed smiercia dzexona wiec o zadnym "szarganiu pamieci zmar³ego" nie ma mowy ;).

--

moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.