moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.

Data: 2009-06-29 21:39:12
Autor: MH
moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.

i czym tu sie epatowac ?
byl gosc i go niema...do historii to on nie przejdzie
tak sadze...
Mariusz Merta

Powiadasz , że nie przejdzie do historii. A nie sądzisz , że już
przeszedł?? I nie ma tutaj znaczenia ocena ani Merty , ani MH. Jeżeli jesteś innego zdania , jesteś idiotą !!

MH --

Data: 2009-06-29 19:37:01
Autor: Mariusz Merta
poniekad racja, kazdy z nas przejdzie do historii
masz pan racje, ostatecznym arbitrem jest czas...
kto dzisiaj pamieta kompozytorow odnoszacych sukcesy w czasach
Franciszka Shuberta ? Odnosili sukcesy bo pisali opery w stylu wloskim
ktore bardzo podobaly sie cesarzowi...
malo kto o nich pamieta...
malo kto pamieta o Antonio Salierim...
etc.
czas, czas i tylko czas zweryfikuje prawdziwosc tworczosci...
wiec bardzo prosze sie sie nie podniecac...
to szkodzi na podroby osobiste...
Mariusz Merta

P.S.
Panski prapradzidek tez juz jest historia...podobnie jak moj
i bardzo prosze o nieuzywanie inwektyw to przybliza pana do poziomu
palikota czy innego niesiola
mme

Data: 2009-06-30 11:21:27
Autor: zbig
poniekad racja, kazdy z nas przejdzie do historii

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:8c21f4f3-7e27-429d-a999-44ef150ab1bdh18g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

He, he, pierwsza Twoja rozsadna wypowiedz jaka udalo mi sie ostatnio przeczytac.
Pewnie dlatego , ze nie o polityce.

Data: 2009-06-30 11:23:47
Autor: googlarz

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2cl9d$903$1news.task.gda.pl...

[...]

   choc podobnie pozostalym rowniez nie calkiem jego wl...

   rem

moim zdaniem bardzo fajna wypowiedz o Miachaelu J.