moj monitor lcd z DVI do ps3 mozna ?

Data: 2009-09-07 11:13:34
Autor: SN .. AP
moj monitor lcd z DVI do ps3 mozna ?
Witam
Mam monitor Benq FP91V z wejsciem DVI-D 24+1 pin

Dokładnie taki:
http://www.hardwarezone.com.au/reviews/vie...d=5&id=1681
Ale nic tam nie moge sie doszukac o HDCP : /

A kabel jaki mam na mysli do ps3 i monitora to taki:
http://www.allegro.pl/item719890204_1m_kab...0p_full_hd.html
Bedzie dzialal czy nie bedzie ?

Na poczatku mialem ten monitor podlaczony zwyklym analogowym kablem vga jak zmienilem kabel na dvi-d w pc to za cholere nie bylo sygnalu z pc do monitora, musialem wrocic do kabla zwyklego vga i jednoczesnie podlaczyc kabel DVI-D (2 kable na raz do k. graficznej) i dopiero wtedy w menu monitora wybralem manualnie ze obraz ma isc po kablu DVI-D. Zapisalem ustawienia w monitorze i odczepilem kabel zwykly VGA i obraz leci teraz ok po DVD-D. W tym co tu napisalem chodzilo mi o to ze monitor nie chcial automatycznie wybrac rodzaju sygnalu wysylanego danym kablem - jak mial ustawione VGA to dzialalo wejscie tylko VGA. Moze jak zostawie DVD-D w menu to i łyknie sygnal wysylany z PS3 z HDMI ?

moj monitor lcd z DVI do ps3 mozna ?