Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   moj najwiekszy post na google podaje teraz: w Lublinie zginelo dzisiaj 7 kontenerow Kobaltu -potrzebnego do produkcji broni nuklearnej

Data: 2010-12-09 05:11:34
Autor: muto2100
moj najwiekszy post na google podaje teraz: w Lublinie zginelo dzisiaj 7 kontenerow Kobaltu -potrzebnego do produkcji broni nuklearnej
a  gdzie  sa     wladze    polskie?    dlaczego    ukrywa    sie
ten  fakt  _Tusk    do  dymisji    TERAZ!

http://www.680news.com/news/world/article/154442-- nuclear-agency-small-amount-of-radioactive-cobalt-stolen-in-poland-but-public-not-at-risk

Data: 2010-12-09 05:15:13
Autor: muto2100
On 9 Gru, 14:11, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
a  gdzie  sa     wladze    polskie?    dlaczego    ukrywa    sie
ten  fakt  _Tusk    do  dymisji    TERAZ!

http://www.680news.com/news/world/article/154442-- nuclear-agency-smal...

hm   wkurwilem  sie  :   o  braku    tego   kobaltu    dowiedziano
sie   juz  w  Listopadzie    tym  gorzej  dla    Tuska    i  PO,
kobalt   jest     wysoce    promieniujacym     materialem!
dlaczego    psy    milczą!

Data: 2010-12-09 14:09:27
Autor: MH
muto2100 <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

sie   juz  w  Listopadzie    tym  gorzej  dla    Tuska    i  PO,
kobalt   jest     wysoce    promieniujacym     materialem!

Jaki kobalt jest wysoce (buahaha...) "promieniującym" materiałem ??
I co kretynie ma z tym wspólnego rząd. Tusk to podjebał , czy co ?!

MH

Data: 2010-12-09 15:55:18
Autor: cirrus
Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6f85d62a-c045-4a01-b882-da739bb61aabk30g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

A skąd milczą, jak widać u ciebie cały czas ujadasz, a karawana idzie dalej.

--
stevep