moj rowerowy KF

Data: 2012-07-08 22:45:30
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
Witam,
Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
No wiec... chcialem sie pochwalic.
Oto zawartosc mojego preclowego killfile:
<https://picasaweb.google.com/lh/photo/hb-JynMXOYYQiuBKm2o0q9MTjNZETYmyPJ
y0liipFm0?feat=directlink>
http://tinyurl.com/bldylwu
:-)
--
TA

Data: 2012-07-08 20:51:55
Autor: Menel
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

No co, no co, no co ja ci zrobiłem?

Data: 2012-07-08 23:21:15
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtcrta$4gp$1@inews.gazeta.pl>,
 "Menel " <menel13@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

> [...]
> Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
> No wiec... chcialem sie pochwalic.
> Oto zawartosc mojego preclowego killfile:

E, juz nie pamietam. Ale pewnie jawnie popierales dresiarstwo. Albo cos w tym stylu.
W kazdym razie dziekuje za zgloszenie. Juz poprawiam flitra - bo widze ze zmieniles adres.
Pa!
--
TA

Data: 2012-07-08 20:56:48
Autor: PK
moj rowerowy KF
On 2012-07-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
[...]

Mama na pewno dumna...

Normalnie dziwię się, że Titus nie zablokował po prostu wszystkich
poza Wilkiem, bo przecieĹź i tak nie ma czasu na gadanie, skoro trzeba
walczyć :D.

Nie mniej kojarzę Titusa z ulicy, więc jeśli ktoś z listy chciałby coś
przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię przy pierwszej okazji :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-08 23:04:11
Autor: Shrek
moj rowerowy KF
On 2012-07-08 22:56, PK wrote:
On 2012-07-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
[...]

Nie przyjrzałem się i myślałem, że Wilka też zbanował, no to trzech;)

Shrek.

Data: 2012-07-09 21:32:34
Autor: Krees
moj rowerowy KF
PK <kosu@nospam.pl> napisał(a):

przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię™ przy pierwszej okazji :]

pozdrawiam,
PK

Ja się z nim kiedyś mijałem w drzwiach pewnego centrum handlowego :). Gdybym
miał choćby małą część przywar, jakie ten żałosny typek przypisuje osobnikom
ze swojego KF-a, to miałby się z pyszna ;).
Jak to było? "Jawne popieranie dresiarstwa"? Chyba nasz Anemicus w życiu nie
zetknął się z prawdziwym desiarzem... :D i tylko pierniczy jak zwykle.

Możesz mu przekazać, gdy go spotkasz, a właściwie to Cię o to proszę, żeby dla
własnego dobra od czasu do czasu pomyślał, zanim chlapnie jadem na klawiaturę,
bo może przypadkowo spotkać kogoś mniej życzliwie nastawionego do bliźnich ode
mnie i może go to spotkanie zaboleć... :)

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2012-07-10 00:47:47
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtfili$hno$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

PK <kosu@nospam.pl> napisał(a): > > Nie mniej kojarzę Titusa z ulicy, więc jeśli ktoś z listy chciałby coś?
> przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię? przy pierwszej okazji :]

Ja się z nim kiedyś mijałem w drzwiach pewnego centrum handlowego :).

Hm, jakos sobie pana nie przypominam,
:-(
No ale coz - tak pewnie wyglada slawa. Nagle wszyscy mowia ze mnie znaja, widza na ulicy, chodza ze mna na piwo....

Gdybym
miał choćby małą część przywar, jakie ten żałosny typek przypisuje osobnikom
ze swojego KF-a, to miałby się z pyszna ;).

Znaczy co? Grozisz?

Jak to było? "Jawne popieranie dresiarstwa"? Chyba nasz Anemicus w życiu nie
zetknął się z prawdziwym desiarzem... :D i tylko pierniczy jak zwykle.

Znaczy sugerujesz ze ty jestes takim prawdziwym dresiarzem? Albo przynajmniej chcesz za takiego uchodzic?
LOL

[...]

Nie wiem, czy nie potraktowac tego jako grozb karalnych?
E, nie bede taki, spadaj, dresie!
Podkrecam filtra. No i jak ktos ci mowi, ze nie ma przyjemnosci z toba dyskutowac, to badz laskaw nie zachowywac sie jak troll i nie zmieniac adresu tylko po to, zeby przejsc przez filtry (juz uaktualnilem).
Pa!
--
TA

Data: 2012-07-10 01:15:16
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtfo77$okt$1@node1.news.atman.pl>,
 Prot Ogenes <protogenes@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Podkrecam filtra. No i jak ktos ci mowi, ze nie ma przyjemnosci z toba > dyskutowac, to badz laskaw nie zachowywac sie jak troll i nie zmieniac > adresu tylko po to, zeby przejsc przez filtry (juz uaktualnilem).

Lekarza!

Sorry, nie pomoge ci.
Wracaj do wora,
pa
--
TA

Data: 2012-07-10 06:05:28
Autor: piecia aka dracorp
moj rowerowy KF
Dnia Tue, 10 Jul 2012 01:15:16 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Sorry, nie pomoge ci.
Wracaj do wora,
pa
A nie prościej użyć * w KF?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-31 13:25:26
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
Witam,
No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie obejrzalo juz ponad 1200 osob. W miedzyczasie musialem zmodyfikowac ustawienia, bo niektorzy za wszelka cene chca przedostac sie przez filtry, ewidentnie nie majac nic ciekawego do powiedzenia.

No i doszlo mniej wiecej tuzin calkiem nowych wpisow. To glownie osoby, ktore nigdy wczesniej nie pisaly (albo prawie nie pisaly) na precla. Znaczy nigdy wczesniej zadna sprawa tak ich nie poruszyla...
LOL
--
TA

Data: 2012-07-31 11:33:40
Autor: Menel
moj rowerowy KF
[...]

Chyba trzeba zawołać wujka Staszka mistrza ciętej riposty.

Data: 2012-07-31 12:32:55
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Tue, 31 Jul 2012 13:25:26 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie
obejrzalo juz ponad 1200 osob.

Niedługo TA dowie się, że istnieją boty i się zadziwi, że cały ten internet wszystko robi, żeby jego zrzuty ekranu pooglądać...

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-31 13:27:40
Autor: Ignac
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie obejrzalo juz ponad 1200 osob.

Po prostu jesteś sławny,jak się pojawisz w hipermarkecie będą o Tobie
mówić popatrz to on,kto,no ten,a rzeczywiście to on.
Aż Ci zazdroszcze,autografy i zdjęcia z falnymi laskami.
Możesz śmiało pisać w swoim cv,że jestes specem od PR.
TA Ty to masz szczęście.

 Ignac

Data: 2012-07-31 16:32:42
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jv8mgc$q2t$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. > Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie > obejrzalo juz ponad 1200 osob. Po prostu jesteś sławny,jak się pojawisz w hipermarkecie będą o Tobie
mówić popatrz to on,kto,no ten,a rzeczywiście to on.
Aż Ci zazdroszcze,autografy i zdjęcia z falnymi laskami.
Możesz śmiało pisać w swoim cv,że jestes specem od PR.
TA Ty to masz szczęście.

Ignac, chlopie, dzieki za mile slowa. Na ciebie zawsze mozna liczyc.
--
TA

Data: 2012-07-31 13:36:32
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <Titus_Atomicus-7D45C6.13252631072012@news.atman.pl>,

[...]

I jeszcze jedno - dlaczego osoby, ktorym jak widze, moja obecnosc tutaj przeszkadza same nie potrafia skorzystac z wynalazku, jakim jest KillFile?

To naprawde nic trudnego, zwlaszcza ze ja od lat nie zmieniam adresow (na przestrzeni ponad 10 lat zdarzylo mi sie to dwa razy - z przyczyn technicznych).
--
TA

Data: 2012-07-11 23:58:58
Autor: Krees
moj rowerowy KF
[...]

Chłopie, jaki Ty głupi jesteś... o_0

Data: 2012-07-08 22:52:12
Autor: MadMan
moj rowerowy KF
Dnia Sun, 08 Jul 2012 22:45:30 +0200,
[...]

Mięczak. Twardziele nie używają KFa. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2012-07-08 22:54:42
Autor: Shrek
moj rowerowy KF
On 2012-07-08 22:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

Raptem 5 znaczących, no i Zarzeckiego dawno nie widziałem, więc 4;)

Shrek

Data: 2012-07-08 20:59:21
Autor: PK
moj rowerowy KF
On 2012-07-08, Shrek <user@domain.invalid> wrote:
Raptem 5 znaczących, no i Zarzeckiego dawno nie widziałem, więc 4;)

Łał. Kiedy poprzednio byłem aktywny na grupie (do listopada jakoś),
wszyscy się odzywali. Teraz widzę, że rzeczywiście jakby okrojony skład.
Zbliżający się zgon usenetu? :)

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-08 23:03:15
Autor: biodarek
moj rowerowy KF
W dniu 2012-07-08 22:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

I już się mijasz z prawdą. W podpisie napisałeś, że "z tymi osobnikami nie dyskutuję", a z treści screena wynika, że z dwoma osobami jednak dyskutujesz. Nawet podświetlasz ich maile. Więcej precyzji w opisach ;)

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)

--
biodarek

Data: 2012-07-08 23:13:44
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtcsoi$clj$1@mx1.internetia.pl>,
 biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

I już się mijasz z prawdą. W podpisie napisałeś, że "z tymi osobnikami nie dyskutuję", a z treści screena wynika, że z dwoma osobami jednak dyskutujesz. Nawet podświetlasz ich maile. Więcej precyzji w opisach ;)

E, i tak wiadomo o co chodzi.

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)
E, temat taki sam dobry jak wiele innych.
Nie mow, ze nie wiaze sie z tematyka grupy.
--
TA

Data: 2012-07-09 08:35:06
Autor: Kapsel
moj rowerowy KF
Sun, 08 Jul 2012 23:13:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)
E, temat taki sam dobry jak wiele innych.
Nie mow, ze nie wiaze sie z tematyka grupy.

Twój KF nie wiąże się z tematyką grupy. To raczej obraz Twoich osobistych relacji z grupowiczami.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-07-09 02:01:36
Autor: Lisciasty
moj rowerowy KF
On 8 Lip, 22:45, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
http://tinyurl.com/bldylwu

Większość tych ludzi kojarzę jako zupełnie nieszkodliwych, Ty chyba
faktycznie masz nieco za ciasny beret...

L.

Data: 2012-07-09 02:07:53
Autor: Jasio
moj rowerowy KF
[...]

nie wpisałeś największego trolla, dodaj:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world

Data: 2012-07-09 10:30:59
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtd7e2$va3$1@node1.news.atman.pl>, Jasio <niemam@onet.pl> wrote:

> [...]
> http://tinyurl.com/bldylwu
> :-)
> nie wpisałeś największego trolla, dodaj:

Jasio???
Nie, nie znam.
A co do stanowiska najwiekszego trolla to jest juz dawno obsadzone. Podswietlam go nawet na niebiesko...
--
TA

Data: 2012-07-09 08:35:44
Autor: Kapsel
moj rowerowy KF
Sun, 08 Jul 2012 22:45:30 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

Dla porządku tylko dodam, że na sąsiednim pręgierzu Titus niedawno
oświadczył że w KF umieszcza tylko "skrajne chamstwo" :)

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2012-07-09 08:38:42
Autor: MichałG
moj rowerowy KF
[...]

No i fajnie, ze mnie wyręczyłeś.... ;) ;).

Miłego poniedziałku

Data: 2012-07-09 09:24:59
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Sun, 08 Jul 2012 22:45:30 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
No wiec... chcialem sie pochwalic.
Oto zawartosc mojego preclowego killfile:

Właściwie to nie dość, że NTG, to w dodatku przejaw niezłego nadymania się i buractwa.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-09 11:46:32
Autor: de Fresz
moj rowerowy KF
On 2012-07-09 11:24:59 +0200, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> said:

Właściwie to nie dość, że NTG, to w dodatku przejaw niezłego nadymania
się i buractwa.

Skoro to i tak NTG, OT i w ogóle nie ta planeta, więc tak spytam z ciekawości: z kim chłopaki gadacie?
;-)

de Fresz

Data: 2012-07-09 12:44:26
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jte99o$4df$1@inews.gazeta.pl>,

On 2012-07-09 11:24:59 +0200, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> said:

> [...]
> się i buractwa.

Skoro to i tak NTG, OT i w ogóle nie ta planeta, więc tak spytam z ciekawości: z kim chłopaki gadacie?

No wlasnie tego nie rozumiem. :-(
Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.
Zadne z moich rowerowych zdjec nie zyskalo takiej natychmiastowej ogladalnosci.
--
TA

Data: 2012-07-09 04:51:36
Autor: Lisciasty
moj rowerowy KF
On 9 Lip, 12:44, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Zadne z moich rowerowych zdjec nie zyskalo takiej natychmiastowej
ogladalnosci.

Zrób fotę kalesonów z kleksem, nabijesz jeszcze więcej punktów :]

L.

Data: 2012-07-09 14:18:00
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <ed78fb4a-8bd9-4fa4-a440-83a137e178ed@j9g2000vbk.googlegroups.com>,
 Lisciasty <lisciasty@post.pl> wrote:

> [...]
> ogladalnosci.

Zrób fotę kalesonów z kleksem, nabijesz jeszcze więcej punktów :]

E, jestes jakos dziwnie podniecony.
:-(
Masz cos jeszcze rownie inteligentnego do powiedzenia? Czy po prostu chcesz zwrocic na siebie uwage?
--
TA

Data: 2012-07-09 14:30:52
Autor: MichałG
moj rowerowy KF
[...]

a juz myslałem, że Wilk, jak zwykle,  przesadza.... ale jednak nie... ;(

Data: 2012-07-09 14:58:08
Autor: ...::QRT::...
moj rowerowy KF
Dnia Mon, 09 Jul 2012 14:18:00 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Masz cos jeszcze rownie inteligentnego do powiedzenia? Czy po prostu chcesz zwrocic na siebie uwage?

jak na razie to Ty bardzo mocno usiłujesz zwracać na siebie uwagę, pomimo
tego iż  merytorycznie (i w temacie grupy) masz bardzo mało do powiedzenia.

Data: 2012-07-09 22:53:45
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF

napisał(a):

> [...]

tego iż  merytorycznie (i w temacie grupy) masz bardzo mało do powiedzenia.

Chyba zartujesz. Wprawdzie nie moge zweryfikowac twojego bogatego merytorycznego wkladu w dyskusje na preclu, albowiem cie nie czytam, ale widze ze w tym watku tak mocno usilowales zwrocic na siebie uwage ze nawet zmieniles cos w adresie zeby przejsc prze filtry. Wyjatkowa namolnosc.
Juz zaaktualizowalem. Pa!
--
TA

Data: 2012-07-10 07:06:20
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Mon, 09 Jul 2012 22:53:45 +0200, Titus_Atomicus wrote:

nawet zmieniles cos w adresie zeby przejsc prze filtry. Wyjatkowa
namolnosc.

Jasne, bo tu każdy tak bardzo chce, żebyś go czytał, że aż dopuszcza się zmian w adresach...

.... no chyba że specjalnie opublikowałeś tę swoją "listę Titusa Atomicusa", żeby ludzie znaleźli lukę w systemie. --
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-09 13:55:31
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Mon, 09 Jul 2012 12:44:26 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.

Pewnie w tym czasie Wilk zrobił 250 km rowerem.

Zadne z moich rowerowych zdjec nie zyskalo takiej natychmiastowej
ogladalnosci.

No właśnie... Sam sobie odpowiedziałeś na ile Twoje pierniczenie ma tu sens.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-09 16:04:49
Autor: geos
moj rowerowy KF
Olgierd wrote:
żadne z moich rowerowych zdjęć nie zyskało takiej natychmiastowej
oglądalności.

No właśnie... Sam sobie odpowiedziałeś na ile Twoje pierniczenie ma tu sens.

:)

pozdrawiam,
geos

Data: 2012-07-10 15:18:04
Autor: Coaster
moj rowerowy KF
On 7/9/12 3:55 PM, Olgierd wrote:
On Mon, 09 Jul 2012 12:44:26 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.

Pewnie w tym czasie Wilk zrobił 250 km rowerem.

Ale jakie ma to znaczenie?

[...]

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-07-10 13:22:57
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Tue, 10 Jul 2012 15:18:04 +0200, Coaster wrote:

Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.

Pewnie w tym czasie Wilk zrobił 250 km rowerem.

Ale jakie ma to znaczenie?

Ze względu na tematykę grupy?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-10 23:50:18
Autor: Coaster
moj rowerowy KF
Olgierd wrote:
[...]

Gdybanie co ktos w danej chwili moze robic?

--
PoZdR
"As a rule," said Holmes, "the more bizarre a thing is

Data: 2012-07-11 07:01:47
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Tue, 10 Jul 2012 23:50:18 +0200, Coaster wrote:

[...]

Nie, luźna uwaga dot. sensu publikowania danych niezwiązanych z tematyką grupy.

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-09 16:26:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 09 Jul 2012 12:44:26 +0200,
pl.rec.rowery:
Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.
Zadne z moich rowerowych zdjec nie zyskalo takiej natychmiastowej ogladalnosci.

Żadne z Twoich rowerowych zdjęć nie było pozycjonowane w tak chamski
sposób.
Wot, warszawska kultura.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-09 18:24:04
Autor: Ignac
moj rowerowy KF
[...]

To jest proste,na wszystkich padł blady strach i nikt Ci powyżej
"1 metra" nie podskoczy.A 250 osób to już niezły fun club,możesz
więc śmiało zakładać bloga.

 Ignac  --

Data: 2012-07-10 17:09:07
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtf7k4$hn9$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > No wlasnie tego nie rozumiem. > Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.
> [...]

To jest proste,na wszystkich padł blady strach i nikt Ci powyżej
"1 metra" nie podskoczy.A 250 osób to już niezły fun club,możesz

Czesc Ignac, A gdzie jest twoj blog? I czy ten was funclub jest oficjalny i poblogoslawiony przez prezesa?
'Lubu-dubu, lubu-dubu niech zyje-nam Prezes naszego klubu'.
btw mam juz 642 odwiedziny. Teraz juz wiem, skad Prezes_Wilk mial te ogladalnosc, ktora sie chwalil. --
TA

Data: 2012-07-10 17:19:11
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <Titus_Atomicus-18F307.17090710072012@node1.news.atman.pl>,

Teraz juz wiem, skad Prezes_Wilk mial te ogladalnosc, ktora sie chwalil.

Znaczy, stawiam teze, ze to skutek jego konsekwentnego trollowania, gdzie w kazdym poscie jest link w stopce do promowanych stron.
--
TA

Data: 2012-07-10 19:15:32
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Tue, 10 Jul 2012 17:19:11 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Teraz juz wiem, skad Prezes_Wilk mial te ogladalnosc, ktora sie
chwalil.

Znaczy, stawiam teze, ze to skutek jego konsekwentnego trollowania,

Naprawdę nie widzisz, że sam się ośmieszasz przekompletnie?

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-10 18:46:03
Autor: Ignac
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
btw mam juz 642 odwiedziny. Teraz juz wiem, skad Prezes_Wilk mial te ogladalnosc, ktora sie chwalil.

Wniosek może być tylko jeden,postawiłem Ci bardzo poprawną tezę
która się realizuje w bardzo ładny sposób więc nie rezygnuj z tej drogi i bądz naszym Guru.

 Ignac

Data: 2012-07-10 20:54:43
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtht9b$rrk$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Wniosek może być tylko jeden,postawiłem Ci bardzo poprawną tezę
która się realizuje w bardzo ładny sposób więc nie rezygnuj z tej drogi i bądz naszym Guru.

E, cos ci sie pomylilo, jak nie mam najmniejszych ambicji zostawac guru. Rozmawiasz z niewlasciwym czlowiekiem.
To jak tak u ciebie, bo nie odpowiedziales na moje pytania...
--
TA

Data: 2012-07-11 11:51:34
Autor: Stach
moj rowerowy KF
W dniu 2012-07-09 12:44, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

No wlasnie tego nie rozumiem. :-(
Zwlaszcza ze od wczoraj te zawartosc mojego KFa obejrzalo 250 osob.
Zadne z moich rowerowych zdjec nie zyskalo takiej natychmiastowej
ogladalnosci.

Swego czasu dużą oglądalność w sieci miał niejaki Gracjan. I wydaje mi się, że macie sporo wspólnego - obaj stanowicie swego rodzaju ciekawostkę dla ludu. Dodatkowo obrażasz większość autorów, którzy ośmielają się mieć inne zdanie niż Ty, lub po prostu z Tobą polemizują. To wszystko powoduje ciekawość w rodzaju "co tym razem wymyśli/napisze". Nie dziw się zatem dużej oglądalności.

Ale czy taki rodzaj popularności jest na pewno powodem do dumy...?

S.

Data: 2012-07-11 12:59:06
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtjib7$d4p$1@usenet.news.interia.pl>,
 Stach <sll_int@tnij.interia.pl> wrote:

[...]

A nie wiem. Nie znam Gracjana. A co do ciebie, nie moge uznac cie za nikogo innego, niz jednorazowego trolla. Niezly debiut.
Jednoczesnie oswiadczam, ze wszystkich kolejnych przyglupow, pojawiajcych sie znikad lub specjalnie zmieniajacych adresy, byle tylko pokazac sie w tym watku, dodaje do KFa bez ostrzezenia.
Pa!
--
TA

Data: 2012-07-11 14:24:09
Autor: Stach
moj rowerowy KF
W dniu 2012-07-11 12:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

[...]

Ale w Tobie bezinteresownego jadu, chłopie...
Dopuszczasz do głosu jedynie osoby o uznanym dorobku na preclu? Nie dopuszczasz myśli, że ktoś z przyjemnością czyta różne watki rowerowe nie udzielając się specjalnie? Przechwałki kogo to nie masz w swoim KF są po prostu żenujące. I robisz śmietnik na grupie.

Sam sobie wystawiasz laurkę.
EOT

Data: 2012-07-11 12:42:08
Autor: ziemo
moj rowerowy KF
W dniu 2012-07-08 22:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
No wiec... chcialem sie pochwalic.

Kogo to?

--
Ziemo