moj rowerowy KF

Data: 2012-07-08 20:56:48
Autor: PK
moj rowerowy KF
On 2012-07-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote:
Witam,
Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
No wiec... chcialem sie pochwalic.
Oto zawartosc mojego preclowego killfile:
<https://picasaweb.google.com/lh/photo/hb-JynMXOYYQiuBKm2o0q9MTjNZETYmyPJ
y0liipFm0?feat=directlink>
http://tinyurl.com/bldylwu
:-)

Mama na pewno dumna...

Normalnie dziwię się, że Titus nie zablokował po prostu wszystkich
poza Wilkiem, bo przecieĹĽ i tak nie ma czasu na gadanie, skoro trzeba
walczyć :D.

Nie mniej kojarzę Titusa z ulicy, więc jeśli ktoś z listy chciałby coś
przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię przy pierwszej okazji :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-07-08 23:04:11
Autor: Shrek
moj rowerowy KF
On 2012-07-08 22:56, PK wrote:
On 2012-07-08, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
[...]

Nie przyjrzałem się i myślałem, że Wilka też zbanował, no to trzech;)

Shrek.

Data: 2012-07-09 21:32:34
Autor: Krees
moj rowerowy KF
PK <kosu@nospam.pl> napisał(a):

przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię™ przy pierwszej okazji :]

pozdrawiam,
PK

Ja się z nim kiedy¶ mijałem w drzwiach pewnego centrum handlowego :). Gdybym
miał choćby mał± czę¶ć przywar, jakie ten żałosny typek przypisuje osobnikom
ze swojego KF-a, to miałby się z pyszna ;).
Jak to było? "Jawne popieranie dresiarstwa"? Chyba nasz Anemicus w życiu nie
zetkn±ł się z prawdziwym desiarzem... :D i tylko pierniczy jak zwykle.

Możesz mu przekazać, gdy go spotkasz, a wła¶ciwie to Cię o to proszę, żeby dla
własnego dobra od czasu do czasu pomy¶lał, zanim chlapnie jadem na klawiaturę,
bo może przypadkowo spotkać kogo¶ mniej życzliwie nastawionego do bliĽnich ode
mnie i może go to spotkanie zaboleć... :)

--   Pozdrawiam
Krees

Data: 2012-07-10 00:47:47
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtfili$hno$1@inews.gazeta.pl>,
 "Krees" <krees_wawa@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

PK <kosu@nospam.pl> napisał(a): > > Nie mniej kojarzę Titusa z ulicy, więc je¶li kto¶ z listy chciałby co¶?
> przekazać, to zapraszam. Ja na pewno pozdrowię? przy pierwszej okazji :]

Ja się z nim kiedy¶ mijałem w drzwiach pewnego centrum handlowego :).

Hm, jakos sobie pana nie przypominam,
:-(
No ale coz - tak pewnie wyglada slawa. Nagle wszyscy mowia ze mnie znaja, widza na ulicy, chodza ze mna na piwo....

Gdybym
miał choćby mał± czę¶ć przywar, jakie ten żałosny typek przypisuje osobnikom
ze swojego KF-a, to miałby się z pyszna ;).

Znaczy co? Grozisz?

Jak to było? "Jawne popieranie dresiarstwa"? Chyba nasz Anemicus w życiu nie
zetkn±ł się z prawdziwym desiarzem... :D i tylko pierniczy jak zwykle.

Znaczy sugerujesz ze ty jestes takim prawdziwym dresiarzem? Albo przynajmniej chcesz za takiego uchodzic?
LOL

[...]

Nie wiem, czy nie potraktowac tego jako grozb karalnych?
E, nie bede taki, spadaj, dresie!
Podkrecam filtra. No i jak ktos ci mowi, ze nie ma przyjemnosci z toba dyskutowac, to badz laskaw nie zachowywac sie jak troll i nie zmieniac adresu tylko po to, zeby przejsc przez filtry (juz uaktualnilem).
Pa!
--
TA

Data: 2012-07-10 01:15:16
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtfo77$okt$1@node1.news.atman.pl>,
 Prot Ogenes <protogenes@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
> Podkrecam filtra. No i jak ktos ci mowi, ze nie ma przyjemnosci z toba > dyskutowac, to badz laskaw nie zachowywac sie jak troll i nie zmieniac > adresu tylko po to, zeby przejsc przez filtry (juz uaktualnilem).

Lekarza!

Sorry, nie pomoge ci.
Wracaj do wora,
pa
--
TA

Data: 2012-07-10 06:05:28
Autor: piecia aka dracorp
moj rowerowy KF
Dnia Tue, 10 Jul 2012 01:15:16 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

Sorry, nie pomoge ci.
Wracaj do wora,
pa
A nie prościej użyć * w KF?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-07-31 13:25:26
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
Witam,
No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie obejrzalo juz ponad 1200 osob. W miedzyczasie musialem zmodyfikowac ustawienia, bo niektorzy za wszelka cene chca przedostac sie przez filtry, ewidentnie nie majac nic ciekawego do powiedzenia.

No i doszlo mniej wiecej tuzin calkiem nowych wpisow. To glownie osoby, ktore nigdy wczesniej nie pisaly (albo prawie nie pisaly) na precla. Znaczy nigdy wczesniej zadna sprawa tak ich nie poruszyla...
LOL
--
TA

Data: 2012-07-31 11:33:40
Autor: Menel
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

Chyba trzeba zawołać wujka Staszka mistrza ciętej riposty.

Data: 2012-07-31 12:32:55
Autor: Olgierd
moj rowerowy KF
On Tue, 31 Jul 2012 13:25:26 +0200, Titus_Atomicus wrote:

Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie
obejrzalo juz ponad 1200 osob.

Niedługo TA dowie się, że istnieją boty i się zadziwi, że cały ten internet wszystko robi, żeby jego zrzuty ekranu pooglądać...

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-07-31 13:27:40
Autor: Ignac
moj rowerowy KF
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie obejrzalo juz ponad 1200 osob.

Po prostu jeste¶ sławny,jak się pojawisz w hipermarkecie będ± o Tobie
mówić popatrz to on,kto,no ten,a rzeczywi¶cie to on.
Aż Ci zazdroszcze,autografy i zdjęcia z falnymi laskami.
Możesz ¶miało pisać w swoim cv,że jestes specem od PR.
TA Ty to masz szczę¶cie.

 Ignac

Data: 2012-07-31 16:32:42
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jv8mgc$q2t$1@inews.gazeta.pl>,
 " Ignac" <ignac88@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a): > No, nie spodziewalem sie takiej ogladalnosci. > Strone, na ktorej opublikowalem zawartosc mojego KF przez 3 tygodnie > obejrzalo juz ponad 1200 osob. Po prostu jeste¶ sławny,jak się pojawisz w hipermarkecie będ± o Tobie
mówić popatrz to on,kto,no ten,a rzeczywi¶cie to on.
Aż Ci zazdroszcze,autografy i zdjęcia z falnymi laskami.
Możesz ¶miało pisać w swoim cv,że jestes specem od PR.
TA Ty to masz szczę¶cie.

Ignac, chlopie, dzieki za mile slowa. Na ciebie zawsze mozna liczyc.
--
TA

Data: 2012-07-31 13:36:32
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <Titus_Atomicus-7D45C6.13252631072012@news.atman.pl>,

[...]

I jeszcze jedno - dlaczego osoby, ktorym jak widze, moja obecnosc tutaj przeszkadza same nie potrafia skorzystac z wynalazku, jakim jest KillFile?

To naprawde nic trudnego, zwlaszcza ze ja od lat nie zmieniam adresow (na przestrzeni ponad 10 lat zdarzylo mi sie to dwa razy - z przyczyn technicznych).
--
TA

Data: 2012-07-11 23:58:58
Autor: Krees
[...]