moj rowerowy KF

Data: 2012-07-08 23:03:15
Autor: biodarek
moj rowerowy KF
W dniu 2012-07-08 22:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Przy okazji sasiedniej dyskusji zostal poruszony temat KF.
No wiec... chcialem sie pochwalic.
Oto zawartosc mojego preclowego killfile:
<https://picasaweb.google.com/lh/photo/hb-JynMXOYYQiuBKm2o0q9MTjNZETYmyPJ
y0liipFm0?feat=directlink>
http://tinyurl.com/bldylwu
:-)

I już się mijasz z prawdą. W podpisie napisałeś, że "z tymi osobnikami nie dyskutuję", a z treści screena wynika, że z dwoma osobami jednak dyskutujesz. Nawet podświetlasz ich maile. Więcej precyzji w opisach ;)

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)

--
biodarek

Data: 2012-07-08 23:13:44
Autor: Titus Atomicus
moj rowerowy KF
In article <jtcsoi$clj$1@mx1.internetia.pl>,
 biodarek <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

I już się mijasz z prawdą. W podpisie napisałeś, że "z tymi osobnikami nie dyskutuję", a z treści screena wynika, że z dwoma osobami jednak dyskutujesz. Nawet podświetlasz ich maile. Więcej precyzji w opisach ;)

E, i tak wiadomo o co chodzi.

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)
E, temat taki sam dobry jak wiele innych.
Nie mow, ze nie wiaze sie z tematyka grupy.
--
TA

Data: 2012-07-09 08:35:06
Autor: Kapsel
moj rowerowy KF
Sun, 08 Jul 2012 23:13:44 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

PS. Do czego to już doszło. Żeby pisać o swoim KF... grupa schodzi na psy ;)
E, temat taki sam dobry jak wiele innych.
Nie mow, ze nie wiaze sie z tematyka grupy.

Twój KF nie wiąże się z tematyką grupy. To raczej obraz Twoich osobistych relacji z grupowiczami.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

moj rowerowy KF