moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)

Data: 2010-05-05 00:21:34
Autor: uciu
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Witam, musze trzymać rowery w piwnicy i mam dylemat jak je zabezpieczyć.
Co prawda kilka lat nie bylo zadnych wlamań ale mam obawy czy jakiś przypadkowym i obserwator nie zainteresuje się moimi rowerami jak zobaczy że są w piwnicy:-/

Wiec zrobiłem tak:
wmurowałem w podłgę i sufit pionowy pręt fi52 z wysokogatunkowej stali żelazowej i do niego będę przypinał rowery.
Tylko teraz czym? Co polecacie?

Opcja 1:
http://allegro.pl/item991213650_nowy_lancuch_kryptonite_new_york_chain_series_4.html

Opcja 2:
ulock http://allegro.pl/item1015246497_nowy_u_lock_kryptonite_evolution_series_4_ls.html
łańcuch http://allegro.pl/item1011170981_nowy_lancuch_kryptonite_keeper_1015_apc_hit.html

opcja 3:
no wqłaśnie co?????????

Aukcje zupełnie przypadkowe
Kwota 400 to absolutne maximum -> najlepiej jakby to była jednak mniej...
Wstawie tam też jakiś dzwonek bezprzewodowy odpowiednio przerobiony:-)
Polećcie coś:-)
--
-- -- -
uciu

Data: 2010-05-05 00:25:45
Autor: wojek
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)

Mi znajomy kidyś przyspawał literkę U z pręta budowlanego pokaźnej grubości do zawiasu i to na 4 śrubach do ściany, na dole oczko w które wchodził ten pręt. Zamykało się to kłódką taką w której pałąk nie jest na wierzchu. Cena rozwiązania to było ok 100zł a wytrzymałość konkretna. Do tego dołóż alarm z dzwonka bezprzewodowego który pipczy jak ktoś drzwi w piwnicy otworzy i już jest nieźle.

pozdr.
w.

Data: 2010-05-05 06:25:23
Autor: Ryszard Mikke
wojek <na@drzewo.pl> napisał(a):

[...]

Powiedziałbym, że ten dzwonek jest kluczowy.
Bez dzwonka, to złodziej ma w piwnicy wystarczajaco dużo czasu,
żeby pokonać dowolne zabezpieczenie.

rmikke

Data: 2010-05-05 08:39:51
Autor: kml

Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hrr30j$c4d$1inews.gazeta.pl...
wojek <na@drzewo.pl> napisał(a):

[...]

A ja dodałbym do tego wyjca. Będzie głośno w piwnicy a do tego będzie dzownić w domu. Na alledrogo takie zestawy gdzie jest pilot+syrena są po kilkadziesiąt PLN. Potem bejsbol w dłoń i można lecieć ratować rower :)

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-05 09:13:07
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-05-05 08:39, Użytkownik kml napisał:

[...]

Do tego jeszcze przerobić drzwi od piwnicy tak by nie było widać co
jest w środku (niestety nie skuteczne na sąsiadów którzy wiedzą
po co i do kogo idą).

Pozdrawiam

Data: 2010-05-05 01:05:03
Autor: Pr0NET
On May 5, 12:21 am, "uciu" <gusevaWYTNI...@interia.pl> wrote:
[...]

Monitoring, dwa wykrywacz ruchu jeden siatka laserowa i drugi
podczerwony do tego podłoga pod napięciem i na wszelki wypadek jakiś
ukryty autonomiczny karabin maszynowy połączony z systemem. Niestety
na złodziejstwo w PL nie ma rady trzeba używać radykalnych metod.

PS. Łańcuch lepszy, mam U-locka dużego Kryptonite i często trudno go
przypiąć bo stojaki to prowizorka zazwyczaj.

Data: 2010-05-05 01:16:30
Autor: Tompoz
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Rowerów nie trZyma się
wpiwnicy........................................ nic dodac nic ując

Tompoz

Data: 2010-05-05 10:49:20
Autor: 666
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Najlepiej jeździć po obsranych chodnikach i później trzymać w sypialni.

-- -- -

Rowerów nie trzyma się w piwnicy

Data: 2010-05-05 17:36:57
Autor: Titus Atomicus
In article <hrrbbb$bbn$1@inews.gazeta.pl>, " 666" <666@gazeta.pl> wrote:

Najlepiej jeździć po obsranych chodnikach i później trzymać w sypialni.

Obsrane buty tez pod poduszka trzymasz?

TA

Data: 2010-05-05 11:08:29
Autor: ber45
W dniu 2010-05-05 00:21, uciu pisze:
[...]

Powiem Ci tak. Naoglądałem się w pracy ja takie wszystkie zabezpieczonka rozwala się jednym cięciem. Te opcje które masz w poście można o kant....................wiesz co. Wyobraź sobie że te wszystkie cieniutkie kłódeczki i linki traktuje się nożycami z bloczkiem na nożach i dźwignią o długości metra. Wszystko puści a wierz mi złodzieje z takimi sprzętami chodzą. Ponadto przy naszej znieczulicy mogą Ci tam w tej piwnicy godzinę piłować i to w środku nocy i nikt nie zareaguje. Sam się nad tym zastanawiałem i chyba kupię najgrubszy z możliwych  łańcuch i do tego kłódkę taką bez kabłąka.

Data: 2010-05-05 03:35:08
Autor: Pr0NET
On May 5, 11:08 am, ber45 <be...@o2.pl> wrote:
> [...]

tej piwnicy godzinę piłować i to w środku nocy i nikt nie zareaguje. Sam
się nad tym zastanawiałem i chyba kupię najgrubszy z możliwych  łańcuch

Tylko potrzebujesz kłódkę odporną na lockpick, trudno takie znaleźć :d.

Data: 2010-05-05 16:05:01
Autor: deepblue
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Pr0NET napisał/a

Tylko potrzebujesz kłódkę odporną na lockpick, trudno takie znaleźć
:d.

Kłódka Granit 2 firmy LOB. Wyszperane kiedyś na jakimś forum lockpickerów. Po lekturze tego forum zmieniłem też wkładki do zamka w mieszkaniu.

--
deepblue

Data: 2010-05-05 17:10:34
Autor: Andrzej W.
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Tu jest odpowiedz co do skuteczności pojedynczego rozwiązania:
http://www.youtube.com/watch?v=VC3hFr8p2ck

Odpowiednia narzędzia i kilkadziesiąt sekund spokoju i nie ma zabezpieczenia.

Jeżeli ten rower jest naprawdę tego wart to:
1. Dobre zabezpieczone drzwi do piwnicy
2. Elektroniczne system powiadamiania
3. Solidny łańcuch ale tak "zaaranżowany" by nie dało się do niego podejść z odpowiednim narzędziem i naprawdę dobra do niego kłódka.

Ale to już prawie koszt fajnego rowerku.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Data: 2010-05-05 20:45:33
Autor: Dżejm
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
[...]
[...]

Tego ulocka mam już od dawna, ale ciężko powiedzieć ile wytrzyma. W niebezpiecznych miejscach ani na długo roweru i tak nie zostawiam. Łańcucha bym się bał, bo jednak mają one stosunkowo niewielkie przekroje i już ktoś ci podał linka jak je można przeciąć. Ja bym wziął coś o największym możliwym przekroju, czyli to:
http://www.allegro.pl/item1026299749_kryptonite_new_york_lock_fahgettaboudit_najtaniej.html

pozdro
Jacek

Data: 2010-05-05 20:51:39
Autor: kml

http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

Data: 2010-05-05 21:46:00
Autor: Titus Atomicus
In article <hrsenp$r47$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Ja bym wziął coś o > największym możliwym przekroju, czyli to:

A jak te praktycznosc porownales?

TA

Data: 2010-05-06 07:41:06
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AE98DC.21460005052010news.onet.pl...

> [...]

http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być
praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

Miałem na myśli grubość pałąka 16mm vs.18mm

Data: 2010-05-06 12:45:31
Autor: Titus Atomicus
In article <hrtkpe$bgm$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> A jak te praktycznosc porownales?

Miałem na myśli grubość pałąka 16mm vs.18mm

Ale 2mm na przekroju to calkiem spora roznica. No i sekret skutecznosci ulocka to nie tylko przekroj palaka, a materialy z jakich jest wykonany. Oraz jakosc zapiecia.

TA

Data: 2010-05-06 12:59:48
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-CA198D.12453106052010news.onet.pl...

Ale 2mm na przekroju to calkiem spora roznica. No i sekret skutecznosci
ulocka to nie tylko przekroj palaka, a materialy z jakich jest wykonany.
Oraz jakosc zapiecia.

Nie miałem przyjemności ciąć ani jednego ani drugiego, ale opinie o magnumlock/onguard lock słyszałem bardzo pozytywne. Na mnie te 2mm różnicy nie robią aż takiego wrażenia :) Tak jak pisałem wcześniej kierowałbym certyfikacją polską a nie dobrą opinią z sieci a jeżeli u-lock mógłby "pomóc" przy ubezpieczaniu piwinicy to tym lepiej.

BTW: byłoby fajnie móc samemu spróbować sforsować te ulocki :)

Data: 2010-05-06 13:08:18
Autor: MadMan
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

Na mnie te 2mm różnicy nie robią aż takiego wrażenia :)

A powinny, to jest przekrój większy o 1/4. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-06 13:35:15
Autor: kml

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:av7djqehbk5p.dlgrower.power.pl...
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

Na mnie te 2mm różnicy
nie robią aż takiego wrażenia :)

A powinny, to jest przekrój większy o 1/4.

Bardziej mnie ciekawi który u-lock dłużej wytrzyma piłowanie.

Data: 2010-05-07 08:13:12
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

BTW: byłoby fajnie móc samemu spróbować sforsować te ulocki :)

Spoko, będziesz forsował, jak gdzieś w dalekim świecie zgrubisz kluczyk, a
zapas będzie spokojnie czekał w domu ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-05-07 08:16:48
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:16ok18w7h2of$.1hkdi2nq5ql2s.dlg40tude.net...
[...]

Jak jesteś pierdołą to zgubisz a jak wiesz, że masz zapięcie za 300 zeta to pilnujesz klucza jak oka w głowie :)

Data: 2010-05-07 08:25:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 7 May 2010 08:16:48 +0200, kml napisał(a):

Jak jesteś pierdołą to zgubisz a jak wiesz, że masz zapięcie za 300 zeta to pilnujesz klucza jak oka w głowie :)

Bardziej niż roweru :)
Przypomniała mi się tylko sytuacja, jak kumplowi kiedyś omal portfel nie
wleciał do studzienki burzowej...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-05-07 08:30:02
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1nyugz3nxmt62.mjntkl1b9uns.dlg40tude.net...
[...]

Na prawdziwy talent nie ma mocnych :D

Data: 2010-05-06 01:00:14
Autor: Dżejm
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

Dla mnie pomiędzy 310pln a 260pln różnica jest w sumie nieznacząca biorą pod uwagę ile może kosztować rower. A kryptonite to chyba jednak słynniejsza marka no i 2mm na średnicy ma więcej. Oczywiście fajnie by było je oba sprawdzić ale skoro takich testów nie ma (nie widziałem) to jednak ja wziąłbym kryptonita.

pozdro
Jacek

Data: 2010-05-06 07:47:57
Autor: kml

Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hrsta0$575$1news.onet.pl...
[...]

A ja bym wziął ten tańszy a za różnice kupił wyjca do piwnicy. Kryptonite jest "słynniejszy" tak samo jak scott ma fajniejsze naklejki na ramie :) Niestety nie wiem czy te 2mm średnicy robią aż taką różnicę, ale nie wydaje mi się żeby to było decydujące. Kolejna kwestia: magnum ma atest etc. więc to mogłoby być dużą zaletą przy ubezpieczeniu piwnicy.

Data: 2010-05-06 08:29:25
Autor: bans
W dniu 2010-05-06 07:47, kml pisze:

Kryptonite jest "słynniejszy" tak samo jak scott ma fajniejsze naklejki
na ramie :)

Ale dla przeciętnego użytkownika w praktyce ocena roweru jest o wiele łatwiejsza niż ocena ulocka.

--
bans

moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)