moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)

Data: 2010-05-05 11:08:29
Autor: ber45
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
W dniu 2010-05-05 00:21, uciu pisze:
Witam, musze trzymać rowery w piwnicy i mam dylemat jak je zabezpieczyć.
Co prawda kilka lat nie bylo zadnych wlamań ale mam obawy czy jakiś
przypadkowym i obserwator nie zainteresuje się moimi rowerami jak
zobaczy że są w piwnicy:-/

Wiec zrobiłem tak:
wmurowałem w podłgę i sufit pionowy pręt fi52 z wysokogatunkowej stali
żelazowej i do niego będę przypinał rowery.
Tylko teraz czym? Co polecacie?

Powiem Ci tak. Naoglądałem się w pracy ja takie wszystkie zabezpieczonka rozwala się jednym cięciem. Te opcje które masz w poście można o kant....................wiesz co. Wyobraź sobie że te wszystkie cieniutkie kłódeczki i linki traktuje się nożycami z bloczkiem na nożach i dźwignią o długości metra. Wszystko puści a wierz mi złodzieje z takimi sprzętami chodzą. Ponadto przy naszej znieczulicy mogą Ci tam w tej piwnicy godzinę piłować i to w środku nocy i nikt nie zareaguje. Sam się nad tym zastanawiałem i chyba kupię najgrubszy z możliwych  łańcuch i do tego kłódkę taką bez kabłąka.

Data: 2010-05-05 03:35:08
Autor: Pr0NET
On May 5, 11:08 am, ber45 <be...@o2.pl> wrote:
> [...]

tej piwnicy godzinę piłować i to w środku nocy i nikt nie zareaguje. Sam
się nad tym zastanawiałem i chyba kupię najgrubszy z możliwych  łańcuch

Tylko potrzebujesz kłódkę odporną na lockpick, trudno takie znaleźć :d.

Data: 2010-05-05 16:05:01
Autor: deepblue
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Pr0NET napisał/a

Tylko potrzebujesz kłódkę odporną na lockpick, trudno takie znaleźć
:d.

Kłódka Granit 2 firmy LOB. Wyszperane kiedyś na jakimś forum lockpickerów. Po lekturze tego forum zmieniłem też wkładki do zamka w mieszkaniu.

--
deepblue

moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)