moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)

Data: 2010-05-05 20:45:33
Autor: Dżejm
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
[...]
Tylko teraz czym? Co polecacie?
Opcja 1:
http://allegro.pl/item991213650_nowy_lancuch_kryptonite_new_york_chain_series_4.html
Opcja 2:
ulock http://allegro.pl/item1015246497_nowy_u_lock_kryptonite_evolution_series_4_ls.html
łańcuch http://allegro.pl/item1011170981_nowy_lancuch_kryptonite_keeper_1015_apc_hit.html
opcja 3:
no wqłaśnie co?????????
[...]

Tego ulocka mam już od dawna, ale ciężko powiedzieć ile wytrzyma. W niebezpiecznych miejscach ani na długo roweru i tak nie zostawiam. Łańcucha bym się bał, bo jednak mają one stosunkowo niewielkie przekroje i już ktoś ci podał linka jak je można przeciąć. Ja bym wziął coś o największym możliwym przekroju, czyli to:
http://www.allegro.pl/item1026299749_kryptonite_new_york_lock_fahgettaboudit_najtaniej.html

pozdro
Jacek

Data: 2010-05-05 20:51:39
Autor: kml

Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hrsecf$j7k$1news.onet.pl...

[...]

http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

kml
Last update 26/04/2010 Avid Bleed Kit vs. home made Avid Bleed Kit

Data: 2010-05-05 21:46:00
Autor: Titus Atomicus
In article <hrsenp$r47$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> [...]

Ja bym wziął coś o > największym możliwym przekroju, czyli to:

A jak te praktycznosc porownales?

TA

Data: 2010-05-06 07:41:06
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-AE98DC.21460005052010news.onet.pl...

> [...]

http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być
praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

Miałem na myśli grubość pałąka 16mm vs.18mm

Data: 2010-05-06 12:45:31
Autor: Titus Atomicus
In article <hrtkpe$bgm$1@inews.gazeta.pl>, "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> wrote:

> A jak te praktycznosc porownales?

Miałem na myśli grubość pałąka 16mm vs.18mm

Ale 2mm na przekroju to calkiem spora roznica. No i sekret skutecznosci ulocka to nie tylko przekroj palaka, a materialy z jakich jest wykonany. Oraz jakosc zapiecia.

TA

Data: 2010-05-06 12:59:48
Autor: kml

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-CA198D.12453106052010news.onet.pl...

Ale 2mm na przekroju to calkiem spora roznica. No i sekret skutecznosci
ulocka to nie tylko przekroj palaka, a materialy z jakich jest wykonany.
Oraz jakosc zapiecia.

Nie miałem przyjemności ciąć ani jednego ani drugiego, ale opinie o magnumlock/onguard lock słyszałem bardzo pozytywne. Na mnie te 2mm różnicy nie robią aż takiego wrażenia :) Tak jak pisałem wcześniej kierowałbym certyfikacją polską a nie dobrą opinią z sieci a jeżeli u-lock mógłby "pomóc" przy ubezpieczaniu piwinicy to tym lepiej.

BTW: byłoby fajnie móc samemu spróbować sforsować te ulocki :)

Data: 2010-05-06 13:08:18
Autor: MadMan
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

Na mnie te 2mm różnicy nie robią aż takiego wrażenia :)

A powinny, to jest przekrój większy o 1/4. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-05-06 13:35:15
Autor: kml

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości news:av7djqehbk5p.dlgrower.power.pl...
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

Na mnie te 2mm różnicy
nie robią aż takiego wrażenia :)

A powinny, to jest przekrój większy o 1/4.

Bardziej mnie ciekawi który u-lock dłużej wytrzyma piłowanie.

Data: 2010-05-07 08:13:12
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
Dnia Thu, 6 May 2010 12:59:48 +0200, kml napisał(a):

BTW: byłoby fajnie móc samemu spróbować sforsować te ulocki :)

Spoko, będziesz forsował, jak gdzieś w dalekim świecie zgrubisz kluczyk, a
zapas będzie spokojnie czekał w domu ;)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-05-07 08:16:48
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:16ok18w7h2of$.1hkdi2nq5ql2s.dlg40tude.net...
[...]

Jak jesteś pierdołą to zgubisz a jak wiesz, że masz zapięcie za 300 zeta to pilnujesz klucza jak oka w głowie :)

Data: 2010-05-07 08:25:15
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Dnia Fri, 7 May 2010 08:16:48 +0200, kml napisał(a):

Jak jesteś pierdołą to zgubisz a jak wiesz, że masz zapięcie za 300 zeta to pilnujesz klucza jak oka w głowie :)

Bardziej niż roweru :)
Przypomniała mi się tylko sytuacja, jak kumplowi kiedyś omal portfel nie
wleciał do studzienki burzowej...

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2010-05-07 08:30:02
Autor: kml

Użytkownik "Marek 'Qrczak' Potocki" <marek@wytnij.kurczak.one.pl> napisał w wiadomości news:1nyugz3nxmt62.mjntkl1b9uns.dlg40tude.net...
[...]

Na prawdziwy talent nie ma mocnych :D

Data: 2010-05-06 01:00:14
Autor: Dżejm
moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)
http://magnumlock.pl/sklep/product_info.php?products_id=6 to wydaje się być praktycznie tak samo mocne a cena duzo lepsza.

Dla mnie pomiędzy 310pln a 260pln różnica jest w sumie nieznacząca biorą pod uwagę ile może kosztować rower. A kryptonite to chyba jednak słynniejsza marka no i 2mm na średnicy ma więcej. Oczywiście fajnie by było je oba sprawdzić ale skoro takich testów nie ma (nie widziałem) to jednak ja wziąłbym kryptonita.

pozdro
Jacek

Data: 2010-05-06 07:47:57
Autor: kml

Użytkownik "Dżejm" <no.spam@no.spam> napisał w wiadomości news:hrsta0$575$1news.onet.pl...
[...]

A ja bym wziął ten tańszy a za różnice kupił wyjca do piwnicy. Kryptonite jest "słynniejszy" tak samo jak scott ma fajniejsze naklejki na ramie :) Niestety nie wiem czy te 2mm średnicy robią aż taką różnicę, ale nie wydaje mi się żeby to było decydujące. Kolejna kwestia: magnum ma atest etc. więc to mogłoby być dużą zaletą przy ubezpieczeniu piwnicy.

Data: 2010-05-06 08:29:25
Autor: bans
W dniu 2010-05-06 07:47, kml pisze:

Kryptonite jest "słynniejszy" tak samo jak scott ma fajniejsze naklejki
na ramie :)

Ale dla przeciętnego użytkownika w praktyce ocena roweru jest o wiele łatwiejsza niż ocena ulocka.

--
bans

moj sposob na zabezpieczenie roweru w piwnicy:-)