moja RELACJA z Lukas Bankiem

Data: 2009-03-18 17:49:12
Autor: MarekZ
moja RELACJA z Lukas Bankiem
Straszą tutaj ludzie, że koniec kredytów "na dowód" i "na oświadczenie", a to chyba nieprawda.

Wczoraj otrzymałem propozycje od Lukasa zwiększenia mojego zaangażowania kredytowego "na podstawie relacji z bankiem" o 10k. Dziś propozycję tę przyjąłem (podpisałem umowę na KK Furora). Ma to dla mnie szczególne znaczenie, ponieważ KK Lukasa była jedną z moich dwóch pierwszych kart kredytowych wiele lat temu,, a teraz dzięki kolejnej KK Lukasa przekroczyłem "okrągłą" sumę limitów polskich kart, która jeszcze dwa lata temu wydawała mi się nieosiągalna w PL. Co więcej, składając wniosek zadeklarowałem posiadane limity KK w wysokości bliskiej rzeczywistym i nie przeszkodziło to w uzyskaniu pozytywnej decyzji kredytowej!

Wyjaśnienia wymaga jeszcze moja dotychczasowa RELACJA z Lukasem. Otóż sprowadzała się ona do posiadania KK MC Tesco z limitem 500 zł od czterech miesięcy oraz do wydania nią w sumie może około 1000 zł.

Więc chyba do śmierci kredytów na oświadczenie daleko. Albo może to jakaś ponowna odwilż w tej branży?

Swoją drogą te zniżki na Furorze robią wrażenie - jak ten Lukas to do diabła robi?

marekz

Data: 2009-03-18 10:02:52
Autor: szczurwa
moja RELACJA z Lukas Bankiem
On 18 Mar, 17:49, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Swoj± drog± te zni¿ki na Furorze robi± wra¿enie - jak ten Lukas to do diab³a
robi?

Zastanawiam siê od listopada, tj. odk±d mam tê kartê..!

P.S. Gratulujê okr±g³ej cyfry..;-)

Data: 2009-03-18 18:12:54
Autor: MarekZ
moja RELACJA z Lukas Bankiem
U¿ytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:4b0c13ee-a88c-454b-9144-ac525df2e757h20g2000yqn.googlegroups.com...

Zastanawiam siê od listopada, tj. odk±d mam tê kartê..!

P.S. Gratulujê okr±g³ej cyfry..;-)

Ja ju¿ jestem przy koñcu tej zabawy :-) Przez dwa ju¿ tego nie dam rady pomno¿yæ, aby dotrzeæ do kolejnej jeszcze okr±glejszej sumy, ale Ty kiedy¶ wspomina³e¶ o przenoszeniu KK. Chyba za miesi±c mo¿na siê ju¿ rozejrzeæ czy nie wróci³y gdzieniegdzie dawne czasy. U mnie Multi i Lukas by³y tymi pierwszymi zwiastunami wiosny.

Co do Lukasa, ostro graj±, ostra kampania reklamowa, wysokie zni¿ki na tej karcie... Inne banki musz± jako¶ zareagowaæ, albo bêd± przetasowania w poziomie udzia³u w rynku.

marekz

Data: 2009-03-18 10:24:29
Autor: szczurwa
On 18 Mar, 18:12, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
U¿ytkownik "szczurwa" <szczu...@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶cinews:4b0c13ee-a88c-454b-9144-ac525df2e757h20g2000yqn.googlegroups.com...

> [...]

Co do Lukasa, ostro graj±, ostra kampania reklamowa, wysokie zni¿ki na tej
karcie... Inne banki musz± jako¶ zareagowaæ, albo bêd± przetasowania w

Powoli przenoszê, ale musze chwilê przystopowaæ, poniewa¿ w ci±gu
niespe³na miesi±ca zwiêkszy³em limity o 500%. To siê musi na BIK-u
odbiæ, wola³bym, ¿eby niektóre zapytania kredytowe zniknê³y stamt±d.
Spróbujê najpierw podnie¶æ limity na posiadanych plastikach, a potem
siê zobaczy...A Tobie, no có¿, zostaje segment "platinum"..;-) Ja mam
jeszcze trochê miejsca !

Data: 2009-03-18 18:36:30
Autor: MarekZ
moja RELACJA z Lukas Bankiem
U¿ytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:9c5ccd28-820e-410f-b530-9627cf063807j35g2000yqh.googlegroups.com...

[...]

Jaki masz BIKSco CR je¶li wolno zapytaæ? Ja mam 12 pkt ni¿szy ni¿ maksymalny (najgorszy status historyczny 0), wiêc ilo¶æ zapytañ chyba dramatycznej roli nie gra.

Segment Platinum muszê chwilowo odpu¶ciæ, nawet gdyby mi je chcieli wydawaæ, zbyt du¿e to ju¿ generuje koszty przy typowek platynowej KK. Æwieræ miliona rocznie kartami nie wydam ¿eby siê wszêdzie pozwalniaæ z op³at, wiêc to siê staje finansowo ma³o atrakcyjne (choæ wiadomo, potencjalne ¼ród³o ¶rodków zawsze siê przyda). Oplaca³oby siê to w przypadku ING, (9,9%) ale nie chc± daæ, choæ mam cztery ich inne KK na maksymalnych limitach i tylko chcê je w pierwszym etapie po³±czyæ w jedn±. :>

Data: 2009-03-18 10:45:28
Autor: szczurwa
On 18 Mar, 18:36, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Jaki masz BIKSco CR je¶li wolno zapytaæ? Ja mam 12 pkt ni¿szy ni¿ maksymalny
(najgorszy status historyczny 0), wiêc ilo¶æ zapytañ chyba dramatycznej roli
nie gra.

Nie wiem, od dwóch miesiêcy wybieram siê do BIK-U i nie mogê
dotrzeæ...Nawet sobie wniosek na ów p³atny credit report wydrukowa³em,
pêtaj±cy siê smutno gdzie¶ na biurku. Jak wydobêdê raport, to wrócimy
do tej rozmowy..;-)

Data: 2009-03-18 18:45:44
Autor: Pan Papkin
MarekZ pisze:
[...]

p³ac± wam od posta czy od w±tku?
PP

Data: 2009-03-18 18:54:57
Autor: MarekZ
moja RELACJA z Lukas Bankiem
U¿ytkownik "Pan Papkin" <papkin@zamek.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gprch1$7us$1mx1.internetia.pl...

p³ac± wam od posta czy od w±tku?
PP

Mnie od posta. Tak trudno zauwa¿yæ?

Data: 2009-03-18 13:11:53
Autor: witek
MarekZ wrote:

Ja ju¿ jestem przy koñcu tej zabawy :-) Przez dwa ju¿ tego nie dam rady pomno¿yæ, aby dotrzeæ do kolejnej jeszcze okr±glejszej sumy

Ale po co?

Data: 2009-03-18 19:36:40
Autor: MarekZ
moja RELACJA z Lukas Bankiem
U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³ w wiadomo¶ci news:gprdhh$9cv$2inews.gazeta.pl...

Ale po co?

Dla zabawy? Albo ¿eby jak bêdê mia³ kiedy¶ kaprys powiedzieæ "od tej pory do koñca ¿ycia koñczê z zarabianiem kasy a ograniczam siê do jej wydawania" nie skoñczy³o siê tylko na powiedzeniu tego?

Data: 2009-03-19 11:40:19
Autor: Radzik
MarekZ pisze:
Co do Lukasa, ostro graj±, ostra kampania reklamowa, wysokie zni¿ki na tej karcie...
wysokie zni¿ki ale gdzie?

Wszed³em na stronê Lukasa i przejrza³em listê partnerów programu Furora i nie znalaz³em ani jednej firmy, w której bym regularnie robi³ zakupy...

Data: 2009-03-19 11:51:21
Autor: MK
"Radzik" <radzik@radzik.pl> wrote in message news:49c22114$1news.home.net.pl...

Wszed³em na stronê Lukasa i przejrza³em listê partnerów programu Furora i nie znalaz³em ani jednej firmy, w której bym regularnie robi³ zakupy...

Nie musisz robic zakupow w konkretnych sklapach. Z tego co wiem oni robia roznego rodzaju promocje na transakcje w punktach z odpowiednim MCC. Byly jakies hipermarkety, apteki a teraz np. sklapy budowlane

P³aæ kart± FURORA za zakupy w sklepach budowlanych i z wyposa¿eniem wnêtrz, a dostaniesz z powrotem a¿ 6% wydanej kwoty!

Nie ma znaczenia czy kupujesz puszkê farby czy wyposa¿enie ³azienki, nowe meble do salonu czy tylko nocn± lampkê. Bez wzglêdu na to, co kupi³e¶, czê¶æ pieniêdzy wróci do Ciebie.

Promocja trwa od 15.03 do 31.05.2009 r. Zwrot za zakupy w sklepach budowlanych i z wyposa¿eniem wnêtrz wynosi 6%, jednak nie wiêcej ni¿ 200 z³ w ca³ym okresie promocji.

Promocja  trwa  od  dnia  15 marca  2009  do  dnia  31 maja  2009  roku  i obowi±zuje w  punktach
handlowych  na  terenie  Polski,  które  zgodnie  z  klasyfikacj± organizacji  p³atniczych  VISA  i
MASTERCARD, nale¿± do nastêpuj±cych kategorii:
1)  Sklepy z art. malarskimi,
2)  Sklepy hurtowe z wyposa¿eniem domów,
3)  Sklepy: szk³o, farby, tapety,
4)  Sklepy: narzêdzia i artyku³y metalowe
5)  Sklepy: artyku³y ogrodnicze / pielêgnacji trawników
6)  Wyposa¿enie wnêtrz, meble
7)  Pokrycia pod³óg
8)  Draperie, tapicerka, rolety okienne etc.
9)  Kominki, os³ony i akcesoria kominkowe
10)  Inne specjalistyczne sklepy wyposa¿enia wnêtrz
11) Wyposa¿enie domów
12) Szk³a / Kryszta³y
13) Sklepy hurtowe z wyposa¿eniem domów
14) Drewno i materia³y budowlane.
15) Materia³y budowlane (gdzie indziej nie sklasyfikowane)

Klient niestety jest w o tyle kiepskiej sytuacji, ze nie wie jak sobie merchanta zaklasyfikowal aklajer :).

MK

Data: 2009-03-18 13:11:05
Autor: witek
MarekZ wrote:

Swoją drogą te zniżki na Furorze robią wrażenie - jak ten Lukas to do diabła robi?

ile dajÄ…  w lukasie za taki post?

Data: 2009-03-18 19:25:09
Autor: MarekZ
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gprdg1$9cv$1inews.gazeta.pl...

ile dajÄ…  w lukasie za taki post?

Przeciętnie 18 groszy to wychodzi.

mz

Data: 2009-03-18 22:51:01
Autor: scholastyk
moja RELACJA z Lukas Bankiem

SwojÄ&#65533; drogÄ&#65533; te zniżki na Furorze robiÄ&#65533; wrażenie - jak ten Lukas to do
diabÅ&#65533;a
robi?

Tylko dlaczego wiêkszo¶æ partnerów tego programu znajduje siê w Grudzi±dzu???
LUKAS ma tam chyba jakiego¶ hiperwydajnego akwizytora??
Jak dla mnie (jako, ¿e nie jestem mieszkañcem Grudzi±dza) to ta karta nadaje siê
tylko do zakupów w ¯abce :)

Pozdrawiam
scholastyk

--