moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)

Data: 2009-04-23 15:33:00
Autor: Sqeeb
moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
On Thu, 23 Apr 2009 06:20:22 -0700 (PDT)
atomek@data.pl wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=M_p9EgeKt6g

Ale zapi!@#asz. Dostaniesz mandat... i od ch!@#ja punktów.

mam zamiar nagrac w taki sposob parade na rozpoczeciu sezonu :)

wiem ze temat troche od czapy, ale co tam.
czy zawsze musi byc na powaznie? :P

A jest? ;-p

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-23 07:08:54
Autor: atomek
moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)

Ale zapi!@#asz. Dostaniesz mandat... i od ch!@#ja punktów.

no co Ty. tak sie tylko wydaje. bo robi 1 klatke na 1 sekunde.

jechalem jak zawsze od prawie 5 lat i nikomu nic sie nigdy nie stalo,
zadnych mandatow, punktow :)

pozdrawiam

atlo

Data: 2009-04-23 08:15:15
Autor: atomek
moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
a zeby nie zasmiecac to dodam fotke ktora dzis wymyslilem.
ciekawe czy macie poczucie chumoru a od ilu dostane zjeby ;)

http://bikepics.com/pictures/1644294/

dodam ze to moje lozko ;)

pozdrawiam
atlo
fazer

(atlo nie jest tym czym sie wydaje) ;)

Data: 2009-04-23 17:55:20
Autor: Sqeeb
moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)
On Thu, 23 Apr 2009 08:15:15 -0700 (PDT)
atomek@data.pl wrote:

[...]

Jak Cie udusi żona/kochanka/dziewczyna/koleżanka na spaniu to policja
nie będzie musiała kredy marnować ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-04-23 20:37:09
Autor: zbigi
atomek@data.pl napisał(a):
a zeby nie zasmiecac to dodam fotke ktora dzis wymyslilem.
ciekawe czy macie poczucie Humoru a od ilu dostane zjeby ;)
http://bikepics.com/pictures/1644294/
dodam ze to moje lozko ;)

No ladnie, ladnie... Tylko ta prawa poduszka sie nie komponuje ;)
Nowy JanĂłw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

moja dzisiejsza podroz do pracy (filmik)