moja opinia na temat wczorajszego morderstwa politycznego -dlaczego sie stalo i jakie beda tego konsenkwencjie!

Data: 2010-10-20 11:08:11
Autor: Panslavista
moja opinia na temat wczorajszego morderstwa politycznego -dlaczego sie stalo i jakie beda tego konsenkwencjie!
"muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> wrote in message news:9771e266-4094-4c74-b6db-b105ddad642cj2g2000yqf.googlegroups.com...

    Na poczatku sprostuje ci wiedze - faszyzm nigdy nie byl czerwony. Mylisz prawicowy faszyzm, dazacy do sanacji i odkomunizowania panstwa wloskiego z lewackim nazizmem - komunizmem.
    Takie rozmyslne mylenie jednego z drugim to parchy rozpoczely od napadu Niemiec na Rosje realizujac Plan Barbarossa. Byla to próba uzyskania broni propagandowej przeciw prawicy.
    Co do reszty - wszystko zostalo zaplanowane - pierepalki z lotami samolotami, wypadki "losowe" - typu: "na kogo wypadnie, to ten bec!".
Jest to dokladnie tak samo jak za czasów sprawy Mikolajczyka - zydkokomuna steruje wedlug starych sprawdzonych wzorców.

moja opinia na temat wczorajszego morderstwa politycznego -dlaczego sie stalo i jakie beda tego konsenkwencjie!