moje boje z digital copy

Data: 2009-12-08 20:55:29
Autor: Johnny
moje boje z digital copy
zakupilem wersje bd transformers 2 z uk - jedna plytka stanowi digital copy. ustrojstwo ktore pozwala posiadac na okreslonych urzadzeniach przenosnych kopie wlasnie tego filmu. pomyslalem z checia sie pobawie, ale to nie byla zabawa.
wczesniej mialem wlasna kopie transformers2 na moim iphone, ale pomyslalem fajnie bedzie miec "legala". ok, odpalam itunes, wyrzucilem moja wczesniejsza wersje, no i chcac zrzucic film na hdd trza wprowadzic kod. wprowadzam kod z wkladki - a tu: twoj kod juz zostal wykorzystany. nic to, napisalem maila do ParamountDigitalCopy Support i po jednym dniu otrzymalem zresetowany nowy kodzik. myslalem ze juz nie bedzie problemow. wprowadzam kod, film ladnie sie zrzucil na dysk twardy, ale probuje go odtworzyc w itunes - szary obraz. probuje go zrzucic na iphone - nie mozna go zrzucic bo nie jest autoryzowany. klikam w rozne miejsca szukam psiakiejs funkcji autoryzacji i nic. odpalam zrzucony filmik w quicktime i znpowu komunikat ze nie jest autoryzowany, no wiec prowadzi mnie do itunes i po raz dziesiaty wprowadzam haslo do konta itunes. no i dalej kupa. szary ekran.  przy kolejnej probie synchronizacji pomimo tego ze pozycja jest zaznaczona itunes ja pomija i nie chce skopiowac na telefon. po prostu odechciewa sie... lepiej samemu zrobic sobie wersje bez zadnych powalonych drm-ow. poddalem sie. f**k 'em.

moje boje z digital copy