moje dziecko dopiero co wyrosło z pieluch ...zabrano mu dzieciństwo przez zjechany mózg PANI MINISTER!!!!!!!!!!!!

Data: 2015-03-04 09:07:00
Autor: boukun
moje dziecko dopiero co wyrosło z pieluch ...zabrano mu dzieciństwo przez zjechany mózg PANI MINISTER!!!!!!!!!!!!
"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:md6fkj$taj$1mx1.internetia.pl...
Do sejmu wraca sprawa sześciolatków. Parlamentarzyści zajmą się dziś obywatelskim projektem "Rodzice chcą mieć wybór" pod którym podpisało się prawie 300 tysięcy obywateli.

Inicjatorka akcji Karolina Elbanowska wyjaśnia, że tym razem chodzi o to, żeby to ojciec i matka decydowali o tym, kiedy ich dziecko ma rozpocząć naukę w szkole. Jak mówi, to rodzice wiedzą najlepiej, co jest dobre dla ich dziecka.

Akcję powstrzymania reformy obniżającej wiek szkolny Stowarzyszenie Rzecznik Praw Rodziców prowadzi już od 7 lat. Dwukrotnie ich inicjatywy trafiały pod obrady wysokiej izby. Za pierwszym razem 350 tysięcy ludzi podpisało się pod inicjatywą ustawodawczą w sprawie całkowitego wycofania się z reformy obniżającej wiek szkolny. Potem był wniosek o referendum, aby to obywatele wypowiedzieli się na temat dzieci sześcioletnich w szkole. Tutaj już było milion podpisów. Obie inicjatywy zostały odrzucone przez większość sejmową.

W ostatnich tygodniach inicjatorzy akcji "Rodzice chcą mieć wybór" spotykali się z kandydatami na urząd prezydenta. Ich postulaty poparli Andrzej Duda, Adam Jarubas i Magdalena Ogórek. Pierwsze czytanie ustawy zaplanowane jest na 16.00.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Wraca-sprawa-szesciolatkow-Projektem-obywatelskim-zajma-sie-dzis-poslowie,wid,17308763,wiadomosc.html?

~mama12345 35 minut temuTa cała ustawa to jakiś śmietnik....moja córka poszła do szkoły a dokładnie do "0" mając 4,5 roku....ma za sobą kilka miesięcy szkoły i ja mam dość...nauczyciele przymuszaja ją do pisania bo taki program...że w 1 klasie sobie nie poradzi....MASAKRA!!!! ciągle słyszę narzekanie że nie chce pisać...że nie potrafi się skoncentrować....HALO HALO ....moje dziecko dopiero co wyrosło z pieluch ...zabrano mu dzieciństwo przez zjechany mózg PANI MINISTER!!!!!!!!!!!!

~ede 34 minut temutak naprawdę nie chodzi o naukę !!! ale o to by dzieci szybciej poszły do szkoły i ją skończyły by móc SZYBCIEJ PRACOWAĆ !!! odprowadzać podatki ...itd

 ~sześciolatek razy 8 20 minut temuLepiej od razu do wojska bo Ruscy coraz bliżej naszych granic.

moje dziecko dopiero co wyrosło z pieluch ...zabrano mu dzieciństwo przez zjechany mózg PANI MINISTER!!!!!!!!!!!!