moje pary 80a

Data: 2010-03-29 02:12:12
Autor: Moon
moje pary 80a
Quest For Fire1981
Das Boot 1981
Blade Runner 1982
Fitzcarraldo 1982
Scarface 1983
Terms of Endearment 1983
Once Upon a Time in America 1984
1984(film)  1984
Back to the Future 1985
Witness 1985
Platoon 1986
Blue Velvet 1986
Full Metal Jacket  1987
Empire of The Sun  1987
Last Temptation Of Christ  1988
Rain Man  1988
Cinema Paradiso  1989
Drugstore Cowboy  1989

oczywiście tu jest wiele remisów i ciężkich zastanowień, czasem to było po prostu losowanie.
Znów europejskie kino jest potraktowane trochę po macoszemu, ale mam z tym problem, nie wiem jak niektóre z tych filmów zaklasyfikować, czy są szeroko znane, były dostępne i oglądane, czy nie?
Ponieważ nie daję komedii to opusciłem z ciężkim sercem moje ulubione i na granicy komedii Fast Times At Ridgemont High oraz Risky Business.

moon

Data: 2010-03-29 16:52:45
Autor: Ensitherum
moje pary 80a
nie widziałem kilku więc mam po co żyć:]

to może ja coś wyrzeźbię poza tym co już wymienione.

1981 : Martwe zło
       Walka o ogień
       Mefisto

1982:  Fanny i Aleksander
       Coś

1983:  Zelig  (jakiś chujowy ten rok był)

1984:  Amadeusz  (kolejny słaby rok)
       Terminator

1985: Idź i patrz
      Brazil

1986: Imię róży
      Misja
      Autostopowicz
      Obcy 2
      Mucha

1987: Martwe zło 2

dobra, więcej mi się nie chce. lata '80 to zapaść kinematografii quod
erat demonstrandum.

Data: 2010-03-30 14:30:47
Autor: Tiber
moje pary 80a
Silly, silly Ensitherum nabazgrału:

nie widziałem kilku więc mam po co żyć:]

Których?

Nietypowa lista. Nie wiedziałem też, że jesteś fanem taniego i
rekwizyciarskiego horroru :)

Moje osiemdziesiątki:
http://42.pl/na/hosnkh$91f$1@news.onet.pl

--
tbr

Data: 2010-03-30 17:33:27
Autor: Ensitherum
moje pary 80a
W dniu 2010-03-30 14:30, Tiber pisze:
Nietypowa lista. Nie wiedziałem też, że jesteś fanem taniego i
rekwizyciarskiego horroru :)

are you talkin' to me?

z '80 wymieniłbym Cannibal Holocaust.

Data: 2010-03-30 19:29:05
Autor: Ensitherum
moje pary 80a
W dniu 2010-03-30 18:40, Moon pisze:
fuuuuuj!

rozpierdala jak mało który. pod względem montażu, zdjęć, aktorstwa jest
na poziomie kina klasy B czy C, ale pomysł, muzyka i humanistyczne (sic)
przesłanie rekompensują te niedoróbki z nawiązką. zachęcam do obejrzenia
całości.

Data: 2010-03-30 21:39:25
Autor: Moon
moje pary 80a
Ensitherum wrote:
[...]

ale podobno to jakieś "gore" - jakieś ogryzanie ludzi... nie?

moon

Data: 2010-03-30 22:33:45
Autor: lukawar
moje pary 80a
[...]

tylko troszeczkę ;) a nabijanie na pal to i w Wołodyjowskim było

Data: 2010-03-31 15:26:07
Autor: Ensitherum
moje pary 80a
W dniu 2010-03-30 21:39, Moon pisze:
ale podobno to jakieś "gore" - jakieś ogryzanie ludzi... nie?

"You've got horror...and then you've HORROR with a capital H! And
cannibal holocaust surely belongs in this last category. It's a
misunderstood masterpiece that yet has to find an equal. Unlike the
savage and schlock title leads you to believe, there's much more to
discover in this film than just gore, bad dubbing and shocking rites. In
the very first place, it's a portrait of extremes. The so-called
'civilized' world versus the savage tribes in the Columbian Rainforest"

Data: 2010-03-31 16:10:00
Autor: Moon
moje pary 80a
Ensitherum wrote:
[...]