moje pary z lat 70 tych

Data: 2010-03-28 01:22:42
Autor: Moon
moje pary z lat 70 tych
To s膮 moje typy bardzo dobrych film贸w z kolejnych lat 70 tych (do 1980), po dwa na rok.
Nie widz臋 wi臋kszych r贸偶nic je偶eli chodzi o poziom tych偶e film贸w ze wzgl臋du na rok powstania.
Zawsze co艣 fajnego powstaje ka偶dego roku.

Zabriskie Point1970
Little Big Man1970
Last Picture Show1971
The French Connection1971
The Godfather 1972
Aguirre, the Wrath of God1972
Amarcord 1973
American Graffitti1973
Alice Doesn't Live Here Anymore1974
Sugarland Express1974
Three Days Of Condor1975
One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975
Marathon Man1976
Taxi Driver 1976
Saturday Night Fever1977
Star Wars1977
The Deer Hunter1978
King of Gypsies1978
Apocalypse Now 1979
Alien 1979

to oczywi艣cie lista dla zgred贸w, ma艂o kto pewnie zna te starocie.
wkr贸tce zrobie podobn膮 list臋 z lat 81-90.
itd.

moon

Data: 2010-03-28 09:13:43
Autor: Artur O.
moje pary z lat 70 tych

"Moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:hom7hb$q9u$1mx1.internetia.pl...
[...]

Kto moze tych filmow nie znac ????????
Juz teraz sie takich nie robi, teraz sa filmy o niczym ...

Data: 2010-03-28 11:25:35
Autor: Ghost
moje pary z lat 70 tych

U偶ytkownik "Artur O." <aaa@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hon33h$77e$1news.onet.pl...

Juz teraz sie takich nie robi, teraz sa filmy o niczym ...

Etam o niczym, a powstrzymywanie Slonca od zgasniecia, to jest o niczym?

Data: 2010-03-28 12:00:39
Autor: Skylla
moje pary z lat 70 tych
[...]

Tak na gor膮co:

1973 The Sting
1975 Three Days of the Condor
1978 Coma
1979 Kramer vs. Kramer

no i
Woody Allen jako osobna kategoria
czy
1979 Life of Brian i iine MP

S.

Data: 2010-03-28 12:10:21
Autor: Skylla
moje pary z lat 70 tych
I tak poza konkursem, bo to serial: Fawlty Towers 1975-79, teraz b臋dzie w TVN7 bodaj偶e, wi臋c kto nie ma i nie widzia艂...
S.

Data: 2010-03-31 14:29:59
Autor: Seoman
moje pary z lat 70 tych
Moon wrote:
to oczywi艣cie lista dla zgred贸w, ma艂o kto pewnie zna te starocie.
wkr贸tce zrobie podobn膮 list臋 z lat 81-90.
itd.

Znam wi臋kszo艣膰 z nich, cho膰 nakr臋cono je raczej przed moim urodzeniem.

Pozdrawiam,
Seoman

moje pary z lat 70 tych