moje pary z lat 70 tych

Data: 2010-03-28 09:13:43
Autor: Artur O.
moje pary z lat 70 tych

"Moon" <munip79@yahoo.com> wrote in message news:hom7hb$q9u$1mx1.internetia.pl...
To są moje typy bardzo dobrych filmów z kolejnych lat 70 tych (do 1980), po dwa na rok.
Nie widzę większych różnic jeżeli chodzi o poziom tychże filmów ze względu na rok powstania.
Zawsze coś fajnego powstaje każdego roku.

The Godfather 1972

One Flew Over the Cuckoo's Nest 1975

Taxi Driver 1976

Saturday Night Fever1977

Star Wars1977

Apocalypse Now 1979

Alien 1979

to oczywiście lista dla zgredów, mało kto pewnie zna te starocie.

Kto moze tych filmow nie znac ????????
Juz teraz sie takich nie robi, teraz sa filmy o niczym ...

Data: 2010-03-28 11:25:35
Autor: Ghost
moje pary z lat 70 tych

Użytkownik "Artur O." <aaa@wp.pl> napisał w wiadomości news:hon33h$77e$1news.onet.pl...

Juz teraz sie takich nie robi, teraz sa filmy o niczym ...

Etam o niczym, a powstrzymywanie Slonca od zgasniecia, to jest o niczym?

moje pary z lat 70 tych