moje przygody z ładowaniem akumlatorów

Data: 2018-05-09 16:46:26
Autor: m4rkiz
moje przygody z ładowaniem akumlatorów
On 2018-05-09 14:14, Bolko wrote:
Tak że alternator w moim seacie nie jest w stanie naładować akumlatora
który ma dwa lata.
To samo było z mazdą. Nie wiem ile miał lat akumlator.

masz niesprawny akumulator lub alternator, ja mam 7 km do pracy i wystarcza to w zupelnosci zeby bylo dobrze - zdarza sie ze jedno autko sluzy przez miesiac czy dwa wylacznie do takich dojazdow i nigdy nie brakowalo mi pradu

> Ale mimo codzinnej jazdy po 200 km na autostradzie jak nie wyłączyłem świateł
> w czasie zakupów to zdechł.

to juz kwestia jakich swiatel i na jak dlugo, jezeli policzymy normalne zarowki to mamy ~150 watow czyli jakies 12A, czysto teoretycznie powinno sie dac poswiecic pare godzin i odpalic zakladajac ze akumulator ma faktycznie te 72Ah, silnik normalnie odpala itd.

moje przygody z ładowaniem akumlatorów