moje przygody z ładowaniem akumlatorów

Data: 2018-05-10 04:36:34
Autor: Zenek Kapelinder
moje przygody z ładowaniem akumlatorów
Jak dziadkowy prostownik robi wiecej niz 14,5V na klemach to schowaj go do pojemnika na smieci.

Data: 2018-05-10 13:45:10
Autor: J.F.
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fcd9721-0014-4b08-a657-c0fc69a917c7@googlegroups.com...
Jak dziadkowy prostownik robi wiecej niz 14,5V na klemach to schowaj go do pojemnika na smieci.

Na pewno robi, chyba ze dziadek niedawno kupil.

Ale czy to powod aby wyrzucac ? Tylko nie podlaczac na wiele dni.

No i jeszcze drobiazg - moj stary zwykly chyba nawet 14.5V na klemach nie przekracza.
Ale przeciez wiem, ze bez aku szczytowe napiecie ma jakies 19V.

J.

moje przygody z ładowaniem akumlatorów