moje sklecione graficznie banery wyborcze 2010

Data: 2010-10-14 04:16:03
Autor: muto2100
moje sklecione graficznie banery wyborcze 2010
Data: 2010-10-14 13:27:08
Autor: Zahir
moje sklecione graficznie banery wyborcze 2010

Użytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4419b3f0-90e9-42eb-9f1c-cf3ae3a8d8acf26g2000vbm.googlegroups.com...
http://e-bogatynia.bravehost.com/555.jpg

http://e-bogatynia.bravehost.com/moje1.jpg

http://e-bogatynia.bravehost.com/mytu.jpg

http://e-bogatynia.bravehost.com/nuto.jpg

Powiedz no Marian, czy ty na tych świnkach ćwiczysz sex?

--

Zahir

Data: 2010-10-14 05:11:42
Autor: muto2100
On 14 Paź, 13:27, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "muto2100" <maniek...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:4419b3f0-90e9-42eb-9f1c-cf3ae3a8d8acf26g2000vbm.googlegroups.com...

> [...]

>http://e-bogatynia.bravehost.com/mytu.jpg

>http://e-bogatynia.bravehost.com/nuto.jpg

Powiedz no Marian, czy ty na tych świnkach ćwiczysz sex?

   Przeciez     i  ty   mozesz   cos   sklecic    -czy  ktos  ci
broni?

Data: 2010-10-14 15:22:20
Autor: raff