mojej roboty dzialania terrorystyczne przeciwko polityce PO!

Data: 2011-04-20 01:48:01
Autor: muto2100
mojej roboty dzialania terrorystyczne przeciwko polityce PO!
Data: 2011-04-20 16:58:38
Autor: Pinocchio
mojej roboty dzialania terrorystyczne przeciwko polityce PO!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:403de679-85e4-425a-991c-b280b50dcf13f15g2000pro.googlegroups.com...
http://www.picz.ge/img/s3/1104/19/c/c1f98dd9caa7.jpg

http://www.picz.ge/img/s3/1104/19/6/60750388da75.jpg

http://www.picz.ge/img/s1/1104/19/1/1e9725818566.jpg

http://www.picz.ge/img/s3/1104/19/d/daabbe63627f.jpg

http://www.picz.ge/img/s3/1104/19/c/c1f98dd9caa7.jpg

Boleje nad toba  "Maniek". Jestes nieszczesliwym czlowiekiem. Zgorzknialym,
zakompleksionym i pelnym nienawisci do siebie. Za kilka lat bedziesz chorym
psychicznie wrakiem czlowieka. Ratuj sie chlopie dopóki jest jeszcze czas.

PhD

mojej roboty dzialania terrorystyczne przeciwko polityce PO!