monety 0,99zł 0,98zł 0,97zł

Data: 2009-10-24 17:59:19
Autor: MarekZ
monety 0,99zł 0,98zł 0,97zł
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:192f.000000a5.4ae32091@newsgate.onet.pl...

w jakimś kraju i dlaczego w Polsce jest ono czytane
i traktowane pobłażliwie jako żart, chociaż mogłoby

To teraz wyobraź sobie, że przeciętny Polak-maturzysta-humanista ma ustalić ile właściwie ma pieniędzy jeżeli ma kilka takich monet...

Data: 2009-10-24 18:29:17
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
monety 0,99zł 0,98zł 0,97zł
> [...]

To teraz wyobraź sobie, że przeciętny Polak-maturzysta-humanista ma ustalić ile właściwie ma pieniędzy jeżeli ma kilka takich monet...

jako nie-humanista mogę się mylić, ale przypuszczam, że humanista a nawet sympatyczna humanistka o przepięknych złotych włosach :P łatwiej doda 2+2+0,99 niż zaokrągli sobie 4,99 w dół lub w gorę.

Data: 2009-10-24 22:56:23
Autor: argothiel
monety 0,99zł 0,98zł 0,97 zł
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:
[...]

                                         ^^^^^

jako nie-humanista mogę się mylić, ale przypuszczam, że humanista a nawet sympatyczna humanistka o przepięknych złotych włosach :P łatwiej doda 2+2+0,99 niż zaokrągli sobie 4,99 w dół lub w gorę.

Myślę, że chodziło o sytuację np. 2+0,99+0,97+0,99.

Pozdrawiam, argothiel

monety 0,99zł 0,98zł 0,97zł