monety obiegowe - komu by to przeszkadza³o?

Data: 2012-08-24 00:19:49
Autor: krzysztofsf
monety obiegowe - komu by to przeszkadza³o?
On 24 Sie, 08:52, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:

Po drugie - w czym jest problem, aby skonstruowaæ TANI¡ sortownicê do
monet?

Sa takie.

Prawdopodobnie w szufladach kasowych rowniez.

Kazdy nominal ma swoje korytka i bodajze co 10 sztuk stojacych na
krawedzi monet jest znacznik.

Data: 2012-08-24 09:25:17
Autor: SQLwiel
monety obiegowe - komu by to przeszkadzało?
W dniu 2012-08-24 09:19, krzysztofsf pisze:

Sa takie.

Prawdopodobnie w szufladach kasowych rowniez.

Kazdy nominal ma swoje korytka i bodajze co 10 sztuk stojacych na
krawedzi monet jest znacznik.

Tak, to zastępuje liczydło. Ale jednak trzeba ręcznie każdą monetę włożyć w stosowną przegródkę.
Ciekaw jestem dlaczego spisuje się to np. w okienkach pocztowych, a bardzo niechętnie jest stosowane w sklepikach. Szczupłość miejsca? Panienka w okienku ma "całe biurko", a w okolicy kasy w sklepiku jest zazwyczaj przeraźliwie ciasno.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.           SQLwiel

Data: 2012-08-24 00:31:15
Autor: krzysztofsf
On 24 Sie, 09:25, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
> [...]

> Prawdopodobnie w szufladach kasowych rowniez.

> Kazdy nominal ma swoje korytka i bodajze co 10 sztuk stojacych na

Tak, to zastêpuje liczyd³o. Ale jednak trzeba rêcznie ka¿d± monetê
w³o¿yæ w stosown± przegródkê.
Ciekaw jestem dlaczego spisuje siê to np. w okienkach pocztowych, a
bardzo niechêtnie jest stosowane w sklepikach. Szczup³o¶æ miejsca?
Panienka w okienku ma "ca³e biurko", a w okolicy kasy w sklepiku jest
zazwyczaj przera¼liwie ciasno.

Tu link do pierwszego przykladu z googla (na euro chyba)

http://www.conrad.pl/Pude³ko-do-przechowywania-monet-29%2c6-x-22%2c6-x-1%2c6-cm.htm?websale7=conrad&pi=777014&ireusocl=1

W sklepach niekorporacyjnych wlasciciel czy wlasciciele musza sami
dojsc do tego, ze warto usprawnic liczenie.
Ogolnie to zapewne im to powiewa, bo za nieodobory odpowiada kasjer a
zdac ma w obanderolowanych pakietach - i kij mu w oko ile czasu to
zajmie (zdawanie i przyjmowanie kasy nie wchodzi przewaznie w  czas
pracy, ewentualnie nie dostanie sie za jego przedluzenie dodatkowego
wynagrodzenia). Doswiadczeni sprzedawcy przy koncu dnia zliczaja sobie
powoli partiami gotowke, szykujac sie do nadchodzacego zdania kasy.

Data: 2012-08-27 05:29:22
Autor: Marcepan
monety obiegowe - komu by to przeszkadza³o?
Tu link do pierwszego przykladu z googla (na euro chyba)

32 z³ za plastikow± wk³adkê ;-)

Data: 2012-08-24 16:51:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
monety obiegowe - komu by to przeszkadza³o?

"krzysztofsf" b22abe8f-eaba-4e16-9894-429d72772153@g2g2000vba.googlegroups.com

: Kazdy nominal ma swoje korytka i bodajze co 10 sztuk
: stojacych na krawedzi monet jest znacznik.

Albo s± przesuniêcia boczne.

   |         |
   |         |
   |         |
   |         |
    |         |
    |         |
    |         |

monety obiegowe - komu by to przeszkadza³o?