moneyback w Mille

Data: 2018-11-22 14:31:02
Autor: RobertS
moneyback w Mille
swego czasu była w Mille promocja, 2% zwrotu za transakcje kartą i 5% za BLIKi...łącznie do przytulenia 30+30 = 60 zł/m-c przez 6 m-cy

promocji już nie ma, ale wystarczy złożyć dyspozycję zamknięcia konta (jeżeli ktoś tam ma) i po 2-3 tygodniach dzwonią z c-li, aby zapytać o przyczynę

pogadałem chwilę z gościem i w zamian za niezamykanie konta od 1.12 mam kolejny okres promocyjny ;-)

RobertS

Data: 2018-11-22 10:01:14
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
Ja też.
Ale zadzwonili już pół godziny po dyspozycji zamknięcia ;>
A odkąd biedronek ma blik, to można limit wyrobić.
Bo w necie jednak wolę kartą. Choć blikiem płaciłem raz - zamówienia nie zrealizowali, kasę zwrócili - a potem jeszcze raz zwrócili ;>

Data: 2018-11-22 20:08:19
Autor: RobertS
moneyback w Mille
[...]

w biedronku ostatnio mi kasjerka powiedziała, że z blika korzystam ja...i jeszcze jedna pani ;-)

RobertS

Data: 2018-11-22 12:26:06
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 20:08:20 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

w biedronku ostatnio mi kasjerka powiedziała, że z blika korzystam ja...i jeszcze jedna pani ;-)

A masz coś z tego czy lubisz?
Dla mnie w porównaniu z kartą jest to droga przez mękę.
Osobiście też nie widziałem w sklepie nikogo blikiem płacącego.
W leclercu np. nie pozwalają w kasie samoobsługowej, trzeba iśc do zwykłej.
A w biedronku kasjer może włączyć blik od razu czy trzeba szukać, czy nacisnąć F1 a może F4?
blik sprawdza się w bankomatach (jeśli bank nie jest głupi i nie psuje tego durną TOiP) i ew. w necie - ale jedynie jako alternatywa dla przelewu, a nie dla karty (chargeback).
Ale jak się płaci przez np. payU to sprzedawca nie zna numeru konta do ew. zwrotu. Hmm, chyba że to problem z payU, a nie z blikiem i tak samo będzie z kartą albo przelewem (nie tylko "szybkim").
No ale za 5% moneyback można sję zmusić.
Biletomat w autobusie jest w tym przyjacielem, szkoda że załatwi mi to 500zł jedynie w 3 z tych 6 miesięcy.

Data: 2018-11-22 22:22:04
Autor: Kris
moneyback w Mille
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 21:26:08 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
A masz coś z tego czy lubisz?
Dla mnie w porównaniu z kartą jest to droga przez mękę.

A takie niby bezobsługowe te KK sa wielokrotnie pisałeś
A w praktyce pewnie raz w tygodniu reklamacje skrobesz, męczysz sie z blikiem w Biedronce wkurzając przy okazji nastepnych w kolejce itp
I te całe kombinacje dlatego ze bank darmo gadżet dał;)

Jeśli bank nie jest głupi i nie psuje tego durną TOiP) i ew.. w necie - ale >jedynie jako alternatywa dla przelewu, a nie dla karty (chargeback).

Przeciez o wiele szybsze i wygodniejsze jest wypłacenie z bankomatu dotykowo karta czy nawet normalnie niż pierdzielenie się z Blikiem

Ale jak się płaci przez np. payU to sprzedawca nie zna numeru konta do ew. ?zwrotu. Hmm, chyba że to problem z payU, a nie z blikiem i tak samo będzie z >kartą albo przelewem (nie tylko "szybkim").

Dokładnie tak samo będzie. Sprzedawca dostanie kase z kont aPaYu

No ale za 5% moneyback można sję zmusić.
Biletomat w autobusie jest w tym przyjacielem, szkoda że załatwi mi to 500zł jedynie w 3 z tych 6 miesięcy.

Kup na zapas tych biletów. Może jakiś gadżet zakłąd komunikacji Tobie da w zamian;)

Data: 2018-11-23 00:41:59
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu piątek, 23 listopada 2018 07:22:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

I te całe kombinacje dlatego ze bank darmo gadżet dał;)

Rany, nie postuj przed śniadaniem, bo wszystko Ci się miesza.
blik to droga przez mękę, karta to luxusik.

Zaś reklamacje na KK piszę nie z powodu płatności kartą, tylko z powodu promocji - oszukiwać próbują jak tylko się da. Ale nec Hercules contra plures - wyjadaczy wiśni jest tak dużo, że banki się ich boją i w końcu płacą ;P
A konkurencja na rynku jeszcze na szczęście na tyle duża, że nie ma szans na zmowę i wycofanie się promo wszystkich banków - zawsze jakiś łamistrajk się znajdzie.

I nie chodzi o gadżety tylko o żywą gotówkę.

> [...]

Przeciez o wiele szybsze i wygodniejsze jest wypłacenie z bankomatu dotykowo karta czy nawet normalnie niż pierdzielenie się z Blikiem

Z bankomatu już nie - sama czynność jest na tyle długa, że opóźnienie wnoszone przez blik nie przeszkadza.
Dotykowo jeszcze nie próbowałem, to rzeczywiście może niwelować największą zaletę blika, czyli brak konieczności wkładania karty w dziurę (raz mi bankomat kartę przytrzymał, można się urazu nabawić, już zdążyłem na support się dodzwonić - ale wtedy oddał) - ale tych zbliżeniowych jeszcze aż tak wiele nie ma, blikowych jest więcej.

> [...]

Dokładnie tak samo będzie. Sprzedawca dostanie kase z kont aPaYu

A payU jakoś załatwia zwroty?
Raz w życiu miałem sytuację, więc nie wiem.

> [...]

Kup na zapas tych biletów. Może jakiś gadżet zakłąd komunikacji Tobie da w zamian;)

Nie da rady - można mieć max. 2 - taki prymitywny system mamy w DC, a ja jeżdżę na 90-dniowych. Ale przyjemniej zapłacić za bilet 237,50zł zamiast 250zł - chyba że jesteś już takim sybarytą, że nie dostrzegasz tak drobnych przyjemności ;P

Data: 2018-11-23 13:46:02
Autor: Kris
moneyback w Mille
W dniu piątek, 23 listopada 2018 09:42:01 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

[...]

Dostrzegam różnicę 12zł
Tyle tylko żeby taka różnica wyszła to musiałes wnioskować(czas) o karte, musisz tą kartą męczyć się płaceniem blikiem w biedronce(czas) min 10 razy na miesiąc(?)
O ile płacenie w Biedronce rozumię bo mając biedrę 300metrów od domu bywam tam ze 30 razy w miesiącu o tyle nie rozumiem hobby polegajacego na płaceniu blikiem
Czyli w fonie wybrać aplikację, poinformować kasjerkę ze blikiem płacisz, zalogować się do aplikacji(a banki teraz wymuszają jakieś idiotyczne hasła typu 8 znaków w tym duży, mały, cyfra i znak specjalny) przepisać kod, zatwierdzić operację. A zwykła płatność z przyłozeniem karty to z kilka sekund trwa
I wszystko to dla kilkunastu zł miesięcznie robic
A kart takich masz kilka więc to co wyżej opisałem razy kilka jeszcze pomnożyć
Szanować swój czas trzeba dlatego ja mam jeden ror do tego debetówka dla mnie, druga dla żony i płacimy co tam płacić i gdzie tam trzeba.
I nie zaprzatmy sobie głowy że iles tam miesięcznie musimy klikać razy, do kiedyś tam spłacić i reklamacje pisać bo drewniane pudełko do pendirwa dadzą;)

Data: 2018-11-26 05:12:51
Autor: Kris
moneyback w Mille
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 13:16:07 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

Kart mam obecnie 17 (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13 instytucji.
O czymkolwiek MUSZĘ pamiętać przy:
- KK bgż - żeby ją w przeciągu kilku miesięcy zamknąć (zamknąłbym już, ale obiecałem pani, że potrzymam do nowego roku),
- KK ING - żeby wypykać w rok 2400, co już zrobione i w tym tygodniu idę zamknąć (żeby zdążyć przed początkiem roku ze sprzątaniem),
- KD CA - 1 pyk/mc i 1k wpływu - właśnie je zamykam,
- KD milka - 1 pyk/mc i 1k wpływu - ale z moneyback.

Wymieniłeś "pamiętanie" o 4 kartach a pozostałe kilkanaście nie wymagają obsługi?

Ja też dla 5% zniżki jestem skłonny płacić blikiem zamiast kartą.

W biedronce wykonuję miesięcznie pewnie ze 20 transakcji na kwotę łączna ok 1000zł
Za 30zł zwrotu nie ma opcji żebym się męczył z BLIKiem w Biedronce
Ale szanuję tych co takie hobby mają

Apki mobilne mogę podzielić na:
- niewymagające hasła - curve,
- wymagające hasła dokładnie 4-cyfrowego - mille, iko (czyli PKO i inteligo), ing,
- wymagające hasła cyfrowego o min. długości 4 znaków - santander, bgż, CA,
- wymagające hasła cyfrowego o min. długości 5 znaków - mBąk, orange,
- wymagające hasła takiego samego jak w ST - citi, N26.

Do lion's apki nie ma, do kantoru aliora nie chce mi się zainstalować na tablecie.

Z tabletem na zakupy chodzisz? W sumie nic mi do tego , szanuję takie hobby;)
Z tego co napisałeś wyżej wynika że jednak sa banki wymagające "idiotycznego hasła" w apkach
Pomijam fakt że do idąc do sklepu najczęściej komórki nie biorę a i w instalowaniu "apek" jestem oszczędny.

Wracając do moneyback - to jest bonus, a nie obowiązek - więc aby zarobić, trzeba choć troszkę się tym zająć.

I o tym własnie piszę że wg mnie gra nie warta świeczki..

Akurat konto w milku zakładałem dla 200zł bonusu oraz z chęci przetestowania - bo wciąż szukam banku sensownie traktującego klienta. A tego bez osobistej styczności nie poznasz.
Tutaj sprawdza się przypowieść "byłeś wierny w małych sprawach, nad wielkimi cię postawię" - jeśli bank porządnie obsługuje promocje i nowego klienta, to jest szansa, że porządnie się zachowa w razie kłopotów.

Tutaj bowiem nie pomoże nawet bycie klientem "premium" (o co nietrudno, w większości banków wystarczy ping-pong 10k/mc - więc inwestując w to 1000zł można mieć dwa takie konta, a ping-pong załatwiają zlecenia stałe ;) - np. taki ing zapytany o ofertę premium w poczcie ST odsyła na infolinię - i to na zwykła, a nie na premium. A będąc klientem "premium" w PKO z większości placówek zrobisz "w tył zwrot" - "pan jest klientem premium, a my tutaj tylko zwykłych obsługujemy"...

A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"? Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

Więc 200zł od milka dostałem - a teraz jeszcze dołożą 360zł.
I to dokładnie za to, co Ty robisz - czyli płacenie debetówką w sklepie.
I dla pełnego wyjaśnienia - zwrot 5% za blik i 2% za debetówkę jest za każdą płatność osobno - nie ma żadnego wymagania, by zapłacić N razy na miesiąc czy minimalnie wydać X zł.

Bo wciąż też nie potrafię zrozumieć, jakie to jest szanowanie swojego czasu, gdy czyta się grupę dyskusyjną i nie wyciąga z tego żadnych korzyści. Czysta strata czasu. Choć może to po prostu hobby - tak samo jak wyjadanie wisienek. Należy tylko sobie zdać sprawę z różnicy między słowami "musieć" i "móc" - bo bez tego wychodzi trollowanie.

Oj tam oj tam. Rozpisałeś się a ciągle mnie nie przekonałeś że warto posiadać 17kart (nie licząc KK dodatkowych oraz kart HCE/GP) z 13 instytucji.
Ą że to grupa dyskusyjna to pozwól że od czasu do czasu coś tu naskrobie.

Data: 2018-11-26 06:16:36
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 14:12:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

> - KD milka - 1 pyk/mc i 1k wpływu - ale z moneyback.

Wymieniłeś "pamiętanie" o 4 kartach a pozostałe kilkanaście nie wymagają obsługi?

Dokładnie, mogą sobie leżeć w szufladzie i czekać na swoją kolej (co zresztą w większości robią - więc np. się nie zgubią):
- KK santander world - darmowa w promo (jeszcze można wziąć do końca roku),
- KK citi - też darmowa w promo (ale darmową simpliciti może dostać każdy),
- KD lion's - darmowe wszystkie bankomaty,
- KD orange oraz naklejka - darmowe wszystkie bankomaty,
- 2*KD mBąk oraz naklejka,
- KD bgż do konta indywidualnego i druga do wspólnego,
- KD euro kantoru aliora,
- KD euro N26,
- KD "aliasowa" curve.

Jedynie inteligo leży puste i bez kart - tak na wszelki wypadek.
A że wypadki się zdarzają, pokazało przejęcie db przez santandera. Póki co utrzymują taryfy z db, ale kto wie, co im do łba strzeli.
Tak samo z końcem roku znika marka orange - wszystko ma przejść pod markę mBąka, ale też nie wiadomo, co z taryfą - można mieć nadzieję, że zostawią, tak jak moje obecne eKonto mobilne (stąd darmowe KD) - ale jak zmienią, to będą tylko 2 miesiące na reakcję - a wtedy można mieć coś ważniejszego na głowie, tak jak np. przegapiłem promo kart mc iq z db.
Więc jak dają darmowe to trzeba brać.
A jak dają porządne wisienki to warto wziąć - i zaraz posprzątać.

> [...]

Za 30zł zwrotu nie ma opcji żebym się męczył z BLIKiem w Biedronce

Zwrotu będzie łącznie 180zł.
Może nie zupełnie za nic, ale i tak nie będziesz gorszy niż Hindusi, którzy akurat przy kasie w biedronku muszą przeprowadzać bardzo ważne czynności na swoich wypasionych komórach (ale nie jest to płatność blikiem) - dobrze, że pani kierowniczki z "mojej" najbliższej biedronki to nie rusza i popędza ich równo ;P
Ale jakbyś płacił KD milka zamiast tą ulubioną, miałbyś za nic 120zł - to dużo więcej niż szampan na sylwestra fundowany przez banki za to, że płaci się KK - to już będzie dobry szampan (albo szampan w cocomo ;).

Z tabletem na zakupy chodzisz? W sumie nic mi do tego , szanuję takie hobby;)

Tablet 7-calowy, więc niewiele większy niż coponiektóra komórka (szczególnie hinduska ;), w kieszeń się mieści.
W szufladzie leży 5-calowy androidowiec z citka, nie chce mi się go brać bo nie ma NFC niestety, a i SIMy musiałbym wymienić na nano.
A na niezniszczalnej E51 była szansa tylko na IKO w wersji J2ME (z blikiem) - nawet udało mi się zainstalować, ale niestety skończyła się ważność certyfikatów do szyfrowania (tych zapisanych w samym telefonie - nikt nie przewidział, że będzie używany więcej niż 10 lat) i nie zadziałało :(

Z tego co napisałeś wyżej wynika że jednak sa banki wymagające "idiotycznego hasła" w apkach

Akurat te apki na hasło z przeglądarki blika nie mają (citek - bo nie ma, jako jedyny z większych, N26 - bo niemiecki).
A poza tym nie mają też "idiotycznych" wymagań co do hasła przeglądarkowego.

A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"? Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

Ciśnienia nie mam, to po prostu dobra zabawa.
Lion's - oni to są wręcz wannabe private, premium to klasa niżej - zaprosił na ciekawe wykłady o inwestowaniu połączone z kolacyjką - warto było.
Ciekawa technologicznie karta też jest interesująca, teraz od N26 dostałem z przezroczystego plastiku, widać cewkę NFC - można np. dziecku pokazać, na jakiej zasadzie to cudo działa.
Kolor - tu akurat jest podstępnie, bo większość "zwykłych" czy "srebrnych" KK ma limit do 10k, a to wg mnie za mało dla "poważnej" karty. Złote zaś, z wyższym limitem, są żarówiaste i niepotrzebnie rzucają się przy kasie w oczy. Stąd potrzeba platynowej - i na szczęście na taką mi ze złotej citek wymienił.
Ale to jedyna platyna oprócz milka, którą każdy może mieć.
Dobrze, że są jeszcze KK world - limity mają na poziomie złotych, ale zwykle tak się nie błyszczą.
Oraz niepowtarzalna simplicity - nie dość, że całkowicie darmowa (i jeszcze z promocją), to jeszcze z limitem do 100k - więcej niż na złotej ;>

Ale przede wszystkim ciekawe mogą być bonusy - np. bezpłatne bankomaty za granicą, bezpłatne wszystkie bankomaty w PL (to "dla każdego" ma tylko nest, idea i getout), lepsze (choć wciąż kiepskie, chyba że w citi) kursy walut, KD darmowe bez dodatkowych warunków (oprócz tych do bezpłatności konta), bezpłatne ubezpieczenia (a z tego ostatnio w milku skorzystałem i było pomocne).
Niestety banki coraz bardziej tną podstawowe oferty, więc warto się rozejrzeć za czymś lepszym - szczególnie, jeśli można mieć to za nic, bo do banku i tak wynagrodzenie wpływa.

[...]

Oczywiście, nawet zachęcam (m.in. w tym celu odpisuję), jedynie trzymajmy pewien poziom dyskusji.
Do konsensusu raczej nie dojdziemy, prezentujemy bowiem skrajne poglądy na ten temat, ale plusy można dostrzec i w swoją filozofie wpleść.
Póki co do końca roku odejdą mi 3 instytucje - ale być może tylko 2 karty, bo orange'owe mogą zostać w mBąku (pewnie zostanie też osobny login, tak jak mają to d. klienci multibanku) - oraz jedna KK do likwidacji po nowym roku.
A do pamiętania o czymkolwiek zostanie tylko milek - chyba że za kolejne testy się wezmę, a jako że wszystko sensowne w ofercie "popularnej" mam już przerobione, to czas będzie na "premium".

Data: 2018-11-26 15:25:52
Autor: J.F.
moneyback w Mille
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ba12a90d-8057-4806-a9b8-a3609dfbe7d8@googlegroups.com...
[...]

Nie wymaga 5 transakcji co miesiac ?

J.

Data: 2018-11-26 20:33:11
Autor: Akarm
moneyback w Mille

[...]

Darmowe karty IQ tylko do końca okresu ważności. Przedłużenia umowy na nie Santander nie przewiduje. :(
Przynajmniej tak mi powiedzieli przez telefon.

[...]
Ciekawa technologicznie karta też jest interesująca, teraz od N26 dostałem z przezroczystego plastiku, widać cewkę NFC - można np. dziecku pokazać, na jakiej zasadzie to cudo działa.

Miałem kiedyś taką przezroczystą od któregoś z banków Czarneckiego, ale to było baardzo dawno.
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-11-26 21:34:59
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-26 o 20:33, Akarm pisze:

Miałem kiedyś taką przezroczystą od któregoś z banków Czarneckiego, ale to było baardzo dawno.

GNB takie dawał, nawet były takie co saldo wyświetlają ;-)

RobertS

Data: 2018-11-26 13:17:38
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:34:58 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

GNB takie dawał, nawet były takie co saldo wyświetlają ;-)

getout czy idea?
Tzn. przezroczyste?
Te idei to chyba nadal można dostać - tyle że są z przezroczystego plastiku, ale mają takie kolorowe kwadraty. A ta z N26 ma tylko pasek magnetyczny (ale to tylko z jednej strony, od drugiej widać całą cewkę) i numery na czarno podmalowane (jest wypukła).
Zaś w getoucie tą z wyświetlaczem (ale przezroczysta nie jest) chyba nadal można dostać za 50zł - przynajmniej ostatnio w TOiP widziałem.

Data: 2018-11-27 08:36:03
Autor: RobertS
moneyback w Mille

[...]

tak jak piszesz, GNB miał (ma?) takie z wyświetlaczem za 50 zł, a Idea przezroczyste, ale bez dodatkowych ficzerów

RobertS

Data: 2018-11-26 21:34:19
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-26 o 14:12, Kris pisze:

[...]

gdybym miał się męczyć to olałbym temat sikiem prostym, ale działa to tak jak płatność kartą z PINem (czyli każda > 50 zł), zamiast wprowadzić PIN, wpisuję kod blik, to jest cała różnica

nie muszę nawet nosić ze sobą karty (portfela) wystarczy mi telefon...

BLIKiem można też płacić na popularnym portalu aukcyjnym, wydanie 600 zł/m-c to prościzna

RobertS

Data: 2018-11-26 13:13:14
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:34:18 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

BLIKiem można też płacić na popularnym portalu aukcyjnym, wydanie 600 zł/m-c to prościzna

Ale to nie o to chodzi, żeby więcej wydać, tylko o to, żeby dostać zwrot za robienie tego samego co zwykle.
Np. od grudnia mam do "obrobienia" zwroty z mille i bgż - można kazać żonie płacić inną kartą i gotowe - no, jedynie kasę na koncie zapewnić.
Ale żeby blikiem płaciła to musi mieć porządną zachętę - za 2% to by mi się nie chciało jej uczyć tego, ale za 5% to już co innego.
A biedronek jest o tyle dobry, że tam kupujemy.
Póki nie obsługiwał kart, karty nie miałem.
Póki nie obsługiwał blika, promocje "blikowe" miały sens tylko wtedy, gdy wystarczał zakup biletu 3-miesięcznego.
Bo do netu jednak karta i chargeback, śpi się spokojniej.

Data: 2018-11-27 08:38:09
Autor: RobertS
moneyback w Mille

[...]

no przecież o tym właśnie piszę, nie wydaję setek pln aby dostać
"czy dychy"

zwyczajnie zamiast zapłacić standardowo kartą wybieram blik, a jak korzystam z bankomatów (b.rzadko) to już wcale mi się karty nie chce szukać

RobertS

Data: 2018-11-27 00:10:16
Autor: Bolko
moneyback w Mille

A skąd takie ciśnienie na bycie "premium"? Jakies gadżety banki tym z "premium" daja?
Kolor karty(złota, platynowa czy metalowa itp) tez ma dla Ciebie znaczenie? Bo dla mnie kompletnie żadnego- mogłaby być cała biała.

Nie jestem zbieraczem kart ale kiedyś potrzebowałem pożyczyć kasę.
Wyszło na to że jak będę premium to dostanę lepsze warunki.
Premium polegało na tym że musiał być odpowiedni obrót na koncie.
A to jak Dawid napisał można robić poleceniem stałym.
Chociaż moja żona woli sobie sama ustawiać.

Minusem jest to że jak jesteś premium w PKO to musisz się wcześniej umówić.
NIe możesz po prostu podejść.
Tzn możesz ale nie wiesz kiedy Cię obsłużą bo konsultant może być z kimś umówiony.

Data: 2018-11-27 13:33:56
Autor: J.F.
moneyback w Mille
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ed58c19a-d61a-44e2-96eb-4e68b2351714@googlegroups.com...
[...]

Na niektorych ludzi to dziala :-)

A inni ... moze im nie przeszkadza ze obsluza ich tylko w niektorych placowkach, bo im pasująca pasuje, a kanapy tam mieksze i kawa czeka na klienta :-)
I nie przeszkadza, ze trzeba sie umowic - sie umawia i jest sie obsluzonym, a nie czeka godzinami :-)

[...]

Jak rozumiem - nie za darmo tych 17 kart wzial :-)

J.

Data: 2018-11-23 20:03:13
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu czwartek, 22 listopada 2018 20:08:20 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

w biedronku ostatnio mi kasjerka powiedziała, że z blika korzystam
ja...i jeszcze jedna pani ;-)

A masz coś z tego czy lubisz?

jak płacę blikiem mam 5% zwrotu, przy karcie tylko 2

[...]

jedno kliknięcie kasjerki, wpisujesz kod na czytniku, zatwierdzasz w telefonie i sprawa załatwiona

RobertS

Data: 2018-11-23 11:09:11
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu piątek, 23 listopada 2018 20:03:14 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

jak płacę blikiem mam 5% zwrotu, przy karcie tylko 2

A, to już masz ten moneyback aktywny?
Ja dopiero od grudnia, do maja włącznie.

Data: 2018-11-24 09:08:56
Autor: RobertS
moneyback w Mille

A, to już masz ten moneyback aktywny?
Ja dopiero od grudnia, do maja włącznie.

miałem do końca października, skończyło się, wypowiedziałem umowę, ale mi odnowili od 1.12...więc czekam tydzień i ruszam na świąteczne zakupy ;-)

RobertS

Data: 2018-11-25 01:41:38
Autor: J.F.
moneyback w Mille
Dnia Fri, 23 Nov 2018 11:09:11 -0800 (PST), Dawid Rutkowski
[...]

A kto za to placi ?
Bo biedronka to chyba jest ostatnia chetna 5% dolozyc ...

J.

Data: 2018-11-25 21:53:44
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-25 o 01:41, J.F. pisze:

A kto za to placi ?
Bo biedronka to chyba jest ostatnia chetna 5% dolozyc ...

J.

bank, biedra swoje pieniądze dostanie

co jakiś czas dzwonią z banku, abym się zdecydował na gotówkę (drogo), KK (mam już dwie, są bezpłatne), nie wiem na co jeszcze liczą?

RobertS

Data: 2018-11-27 01:34:41
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 22, 2018 at 2:31:03 PM UTC+1, RobertS wrote:
[...]

Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

Data: 2018-11-27 22:00:49
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-27 o 10:34, neoniusz pisze:

Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

to u mnie trwało to kilka tygodni (zanim zadzwonili), z tym że złożyłem dyspozycję w placówce (jeszcze musieli mi odpiąć od konta KK)

i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

RobertS

Data: 2018-11-28 12:28:07
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Tuesday, November 27, 2018 at 10:00:48 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

Tak, dokladnie ta promocja od 01.12, 2% za karte i 5% za blik. Poczatkowo pani proponowala tylko zwolnienie z oplat za konto/karte na pol roku, ale jak powiedzielem, ze mnie to nie przekonuje to dorzucila bez wahania moneyback.

Data: 2018-11-29 12:16:19
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-28 o 21:28, neoniusz pisze:

[...]

benzyna niby droga, ale można sobie zrobić takie combo:

1. wyrobić kartę (prepaid) CircleK na firmę, jest taniej 5 gr na litrze, 2. oczywiście ww. kartę doładowujemy płacąc kartą z Mille (2% do nas wróci, szkoda że nie można blikiem, a może można tylko nie doczytałem?)

i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł

tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

RobertS

Data: 2018-11-29 05:34:32
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 12:16:17 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł

tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

Ja to tankuje tylko na marketowych :)
BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

Data: 2018-11-29 06:26:36
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu czwartek, 29 listopada 2018 14:34:35 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

A chcą te 20zł za duplikat czy za nową?
Pytanie, jak ew. z przejściem promocji na nową, ale powinno zadziałać.
Ja pytałem, czy promo działa z kartami dla pełnomocnika (bo ustanowienie pełnomocnictwa, wydanie i obsługa debetówki za 0 - wystarczy 1 pyk/mc) - ale nic z tego :(

Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

Data: 2018-11-29 06:41:48
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 3:26:37 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

Za duplikat. "Dotyczy przypadku, gdy na życzenie Klienta karta jest wymieniana np. z powodu uszkodzenia". HCE odpada, Mille sie nie dorobil Apple Pay, a nie dysponuje innym telefonem. A i plastikiem plastikiem nie pamietam kiedy ostatnio placilem. mBank po kilku miesiacach placenia tylko telefonem wymusil na mnie uzycie plastiku - po prostu przestalo mi akceptowac platnosci telefonem po ponad 200 transakcjach :) Trudno, bede placil w necie dokladnie tak samo jak w tej samej promocji w ubieglym roku ;)

Poza tym strasznie mnie denerwuja. Nie widzialem banku, w ktorym regulaminy i TOiP bylyby tak gleboko zakopane (gugiel ratuje sytuacje).

Data: 2018-11-29 07:25:16
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
To albo rzeczywiście zostaje Ci net albo możesz kartę "zgubić" (to lepsze niż "kradzież", bo nie trzeba latać na policję) i dostaniesz nową, co powinno być za darmo - ale jeszcze sprawdź dobrze w TOiP (ja milkowych nie lubię bo naćkane mnóstwo informacji malutkim fontem).

Data: 2018-11-29 22:29:59
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-29 o 14:34, neoniusz pisze:

[...]

pytasz o tę z banku czy benzynową?

RobertS

Data: 2018-11-30 08:28:05
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 10:29:57 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

> BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

-- pozdrawiam
RobertS

Z mille. Ale jednak nie bede jej odnawial, po prostu poplace w necie ;)

moneyback w Mille