moneyback w Mille

Data: 2018-11-27 01:34:41
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 22, 2018 at 2:31:03 PM UTC+1, RobertS wrote:
swego czasu była w Mille promocja, 2% zwrotu za transakcje kartą i 5% za BLIKi...łącznie do przytulenia 30+30 = 60 zł/m-c przez 6 m-cy

promocji już nie ma, ale wystarczy złożyć dyspozycję zamknięcia konta (jeżeli ktoś tam ma) i po 2-3 tygodniach dzwonią z c-li, aby zapytać o przyczynę

pogadałem chwilę z gościem i w zamian za niezamykanie konta od 1.12 mam kolejny okres promocyjny ;-)

Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

Data: 2018-11-27 22:00:49
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-27 o 10:34, neoniusz pisze:

Faktycznie, zadzwonili po godzinie od wyklikania zamkniecia konta :D Dzieki! :)

to u mnie trwało to kilka tygodni (zanim zadzwonili), z tym że złożyłem dyspozycję w placówce (jeszcze musieli mi odpiąć od konta KK)

i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

RobertS

Data: 2018-11-28 12:28:07
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Tuesday, November 27, 2018 at 10:00:48 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

i też masz nową promocję 2x30 zł/m-c przez kolejne 6 m-cy od 1.12?

Tak, dokladnie ta promocja od 01.12, 2% za karte i 5% za blik. Poczatkowo pani proponowala tylko zwolnienie z oplat za konto/karte na pol roku, ale jak powiedzielem, ze mnie to nie przekonuje to dorzucila bez wahania moneyback.

Data: 2018-11-29 12:16:19
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-28 o 21:28, neoniusz pisze:

[...]

benzyna niby droga, ale można sobie zrobić takie combo:

1. wyrobić kartę (prepaid) CircleK na firmę, jest taniej 5 gr na litrze, 2. oczywiście ww. kartę doładowujemy płacąc kartą z Mille (2% do nas wróci, szkoda że nie można blikiem, a może można tylko nie doczytałem?)

i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł

tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

RobertS

Data: 2018-11-29 05:34:32
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 12:16:17 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

i z 5 zł ceny podstawowej mamy 4,85 zł

tankuję ok. 100l/m-c 15 zł zostaje w kieszeni

Ja to tankuje tylko na marketowych :)
BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

Data: 2018-11-29 06:26:36
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
W dniu czwartek, 29 listopada 2018 14:34:35 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:

BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

A chcą te 20zł za duplikat czy za nową?
Pytanie, jak ew. z przejściem promocji na nową, ale powinno zadziałać.
Ja pytałem, czy promo działa z kartami dla pełnomocnika (bo ustanowienie pełnomocnictwa, wydanie i obsługa debetówki za 0 - wystarczy 1 pyk/mc) - ale nic z tego :(

Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

Data: 2018-11-29 06:41:48
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 3:26:37 PM UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]

Druga opcja to płacenie kartą HCE będącą "klonem" plastiku - można to zrobić w apce milka. Tylko dopytać trzeba, czy karta HCE też zwraca.

Za duplikat. "Dotyczy przypadku, gdy na życzenie Klienta karta jest wymieniana np. z powodu uszkodzenia". HCE odpada, Mille sie nie dorobil Apple Pay, a nie dysponuje innym telefonem. A i plastikiem plastikiem nie pamietam kiedy ostatnio placilem. mBank po kilku miesiacach placenia tylko telefonem wymusil na mnie uzycie plastiku - po prostu przestalo mi akceptowac platnosci telefonem po ponad 200 transakcjach :) Trudno, bede placil w necie dokladnie tak samo jak w tej samej promocji w ubieglym roku ;)

Poza tym strasznie mnie denerwuja. Nie widzialem banku, w ktorym regulaminy i TOiP bylyby tak gleboko zakopane (gugiel ratuje sytuacje).

Data: 2018-11-29 07:25:16
Autor: Dawid Rutkowski
moneyback w Mille
To albo rzeczywiście zostaje Ci net albo możesz kartę "zgubić" (to lepsze niż "kradzież", bo nie trzeba latać na policję) i dostaniesz nową, co powinno być za darmo - ale jeszcze sprawdź dobrze w TOiP (ja milkowych nie lubię bo naćkane mnóstwo informacji malutkim fontem).

Data: 2018-11-29 22:29:59
Autor: RobertS
moneyback w Mille
W dniu 2018-11-29 o 14:34, neoniusz pisze:

[...]

pytasz o tę z banku czy benzynową?

RobertS

Data: 2018-11-30 08:28:05
Autor: neoniusz
moneyback w Mille
On Thursday, November 29, 2018 at 10:29:57 PM UTC+1, RobertS wrote:
> [...]

> BTW, mam maly problem, bo w sumie te karte "zepsulem" juz jakis czas temu wiec aktualnie pozostal mi po niej tylko numer. W TOiP za nowa karte chca 20 zl, jest szansa zeby wynegocjowac za free?

-- pozdrawiam
RobertS

Z mille. Ale jednak nie bede jej odnawial, po prostu poplace w necie ;)

moneyback w Mille