moneyback - znowu strasza podatkiem

Data: 2013-01-10 19:09:18
Autor: Kenny
moneyback - znowu strasza podatkiem
Użytkownik "lolekanabolek" <lolekanabolek_NOSPAM@gmail.com> napisał w wiadomości news:50ee7cdb$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
<http://podatki.wp.pl/kat,70474,title,Zarabiasz-na-cashbacku-Wpisz-go-do-PIT-u,wid,15234084,wiadomosc.html?ticaid=1fdba>

straszą i straszą, ciekawe co z tego w końcu wyniknie,
nie ma co liczyć aby banki chciały wystawiać PIT-8

przyznać się, kto planuje sam się dobrowolnie opodatkować??

Eeeeee? Ja mam zgola zasadnicze pytanie.

Od kiedy to niby obowiazek podatkowy wynikajacy z nagrod pienieznych zwiazanych z wygranymi w grach losowych lub sprzedaza premiowa zostal przeniesiony z organizatora na wygrywajacego?

http://serwisy.gazetaprawna.pl/pit/artykuly/611286,od_wartosci_nagrody_platnik_musi_potracic_zryczaltowany_podatek_dochodowy.html
http://www.vat.pl/sprzedaz_premiowa_a_podatki_dochodowe_komentarz_vat_interpretacje_3432.php
Hmmm, nic sie w tej materii nie zmienilo...? Wiec autor napalil sie chyba jakiegos ziola.

Dopoki wygrywasz/dostajesz cash, jakiekolwiek zobowiaznia fiskalne leza wylacznie po stronie organizatora konkursu/promocji.

PS. Pamietajcie ze wg min. fin. Internet to nie srodek masowego przekazu, wiec jesli wygrywacie w konkursie (nie sprzedazy premiowej) w necie, to teoretycznie trzeba opodatkowac sie rowniez od nagrod rzeczowych ponizej 760zl (od cashu nie, bo to, jak ustalilismy wyzej, problem organizatora).

--
Pozdr.
Kenny

moneyback - znowu strasza podatkiem